𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚝𝚑𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚛 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?
𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝙰𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚎𝚒𝚕𝚊𝚗𝚒 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚊𝚛𝚎 𝟷𝟻 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚒𝚊 𝚒𝚜 𝟷𝟾
𝚈𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚊 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢... 𝙽𝚊𝚑 𝚒 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚢𝚢 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚜 𝚕𝚎𝚖𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎.
𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚊𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛.
𝟝
♡︎♥︎♡︎꧁𝟸𝟶𝟷𝟽꧂
꧁𝙰𝚟𝚊𝚕𝚘𝚗꧂
"𝙺𝚎𝚒𝚕𝚊𝚗𝚒? 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎" 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚕𝚍 𝚕𝚊𝚍𝚢 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛𝚜.
"𝚢𝚎𝚜?" 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚗 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝.
"𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚛𝚙𝚑𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎, 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚛𝚘𝚏𝚘𝚕𝚖, 𝚐𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎, 𝚢𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚕𝚢" 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚎𝚍 𝚐𝚎𝚜𝚝𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜, 𝚊 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎.
𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚗𝚘 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚠𝚑𝚢, 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜. 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚠𝚑𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚒𝚊 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚢𝚎𝚊𝚛, 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.
𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍;
𝐾𝑒𝑖𝑙𝑎𝑛𝑖, 𝑖 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑚𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑚𝑒, 𝑖'𝑚 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑦𝑜𝑢, 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑑𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑚 𝑜𝑟 𝑑𝑎𝑑 𝑑𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢, 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢. 𝐼 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑑𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑖'𝑙𝑙 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑚𝑜𝑟𝑒, 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑖𝑡'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑜𝑘𝑎𝑦, 𝑖'𝑚 ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑖𝑛 𝐴𝑣𝑎𝑙𝑜𝑛 𝑠𝑜 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑖'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡'𝑙𝑙 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑒.