Medyayı öylesine, hoşuma gittiği için koydum. İsterseniz burayı onunla okursunuz. :)
"Deku! Sakın öleyim deme seni aptal!!" dedi Katsuki gözlerinde sevgilisinin kanlı yansımasıyla. Gözyaşları ihanet ediyordu ona, sanki yılların getirdiği öfke ve nefretin onları hapsetmesinin intikamını alırcasına.
"Kac...chan..." Ağzındaki metalik tatla veda sözcükleri söylemek istemiyordu kıvırcık saçlı oğlan ama şimdi söylemezse bir daha asla bu sözleri söyleme fırsatı bulamayabilirdi. Bu acı düşüncelerle aşık olduğu adama baktı. Onu yıllarca sevmişti çaktırmadan ve sonunda o onun olmuşken böyle bitmesi canını acıtıyordu. "Seni seviyorum Kacchan. Her zaman sevdim." Derin bir nefes aldı. "Bilirsin, vedalardan hiçbir zaman hoşlanmadım." Kımızı gözlerden inen yaşlar yüzüne damladı. "Yapma o zaman," büyük olan küçüğüne sarıldı. "Veda etme."
"Yaşayıp yaşamayacağımı bilmiyorum o yüzden..." Küçük, sevgilisinin gözlerini sildi ve alnına bir öpücük bıraktı. "Ne olur ne olmaz diye etmem gerekiyor..." Karamel kokulu saçların arasına bıraktı kendini. Tam söze başlayacakken omzunda soğuk bir el hissetti.
"Seni koruyacağıma yemin ettim, hiçbir yere gidemezsin."Neyse gençler yine bir kitapta boş yaptım ama bunu yayımlamayı düşünüyorum.
Garip yazarınızın mental sağlığı hiç iyi değil bu, kitaba yansırsa özür dilerim. Bazı şeylerin üstünden gelememem benim suçum.
Neyse konu dağıldı dkgmlt kitabı okuyacak varsa şimdiden iyi okumalar.
~Biricik gerizekalı yazarınız, Naz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakudeku ~ Aramızdaki Görünmez Duvar ~ Gay
Fanfiction"Bilmiyorum, Deku. Kafam çok karışık. " dedi sarışın. Karşısındakini ne kadar kırdığını tabii ki fark edemedi, yine.