Mala krásna ,troch vážna.len šaty biele tie drtia jej cíti veselé.
Pri okne vták spieva jak má svet rád ,mala krásna na vtáka zazre.
Prečo mala krásna vtáka dusi bez kúsku citu vtáka drží ,ani hlások net počuť vtáčik nemá silu letieť ,chábe telo padlo na zem.
Čo sa stalo princeznej mladej prečo seká ako kat ,prečo už ani ju nemá nikto rád ?.
Už deň vystriedal noc ,a mladá krásna sa snaží kričať o pomoc avšak izba prazna je prečo mladá krásna tak krutá je ,prečo klame.Ved izba prazna je ,prečo sa hrá na korisť ,keď ona sama je loví.
Dvere šklbom sa otvorili ,a mladej krásnej sa očí rožiarili.chlapec maldy sa ju utíšiť snaží ,avšak vo dverach stojí dievča čo jej ránu určite nezahoji.
Povedal o nej slovo a to urobilo mnoho ,mala krásna už není ani troch šťastná , už len v izbe úplne sáma pri okne stojí mladá dama, volal ju mala krásna či princezná šťastná.teraz jeho srdce má iná ale čo ťa princezná vína.
Čo má robiť keď žila pre neho čo má robiť keď jej ukradli jej milovaného ,snáď sa jej zbaviť či utopiť svoje rany.
Princeznej krásnej jej je to jasné.chodba prazna v kuchyni hluk ,jej je to fuk.mlada krásna dvere zamkla ,stoja tam len oni dve,to dievča zmätene je .
Mladá krásna nôž ostrí má dvere sa len tak neotvoria ,izba prazna princezná krásna po chodbe kráča ,šaty pred tím biele len červená zmača.
Schod po schode za láskou ona smeruje ,v kuchyni stojí dačo tam tvorí.len úsmevu milí akoby sa tváril keby že to vidy.
Už sa úsmev vitraca ,asi mu to dochádza...
V princeznej sa strach o miesto uchádza.mlada krásna na zem padá, už ako kvet zvada jej vlastný čin ju zabil .