Sziasztok! Úgy döntöttem csinálok egy idézetes részt. Még régebben kiírtam egy videóból a kedvenceimet, és most megtaláltam azt a lapot.
,,Hanem, mi na milyen a jó színház?! Amiután a néző változni tud."
,,A nem történik semmi totális állapotában."
,,Nem, nem. Hát éppen ez az, hogy nem történik semmi! Epic sodródás."
,,Na de mit nem kaptunk?! Célokat, közös célokat."
,,Úgy, hogy magammal vagyok. A kérdéseimmel vagyok, a csendjeimmel vagyok. És mikor vagyok magammal?! Soha."
,,A színház ugye látszólag egy közösségi élmény, de mégiscsak egy sötét hely, ahol egyedül vagy, jobb esetben nem nyomkodod a telefonodat, találkozol egy sűrített élettel, kérdésekkel és még egy nagyon fontos dolog..., hogy történik valami."
,,Dehát szerintem egy színésznek nagyon nehéz nem igazat mondani. Mert mi mindig az igazat keressük-ez persze nem azt jelenti, hogy én most el tudom nektek mondani az igazságot, vagy, hogy ennek a birtokában vagyok, mert gondolom mindegyikőtöknek megvan a maga igazsága, melyből a körülöttünk levő információvégtelenből sikerül mindenkinek kihalászni a maga válaszait.-"
,,Mert szerintem most ebbe a világba egy jó kérdés kell ahhoz, hogy hajlandóak legyünk esetleg újrafogalmazni, vagy újragondolni a vélt igazságokat."
,,És van egy ilyen hangulata az egész létünknek most, és ami a legdurvább, hogy van egy összekacsintás felette, hogy nem történik semmi."
,,Mert szerintem iszonyatosan sok tehetséges és egyébként tenni akaró fiatal van, aki elveszik ebben a megegyezésben, ebben a céltalanságban."
YOU ARE READING
Vecsei H. Miklós tények
RandomIdézetek, videók, érdekességek... várhatóak ebben a könyvben Hasiról. CSOKII❤️✌️