Bayan okuyucu içindir.
Tepki: senin hamile olduğunu öğrenirlerse
Tsukiyamaಠ_ʖಠ
Tsukiyamanın bu habere pek sevineceğim garantisini veremem aslında...Ama seni yemediğine dua et!
Ama ilk başlarda olur sonra büyük ihtimalle alışırdı korkan yani.
Hinami(◕ᴗ◕✿)
Hinami bu habere en çok sevinen lerden biri olurdu. Bu haberi aldığı gibi boynuna atlar ve geri çekilip sana gülümseyerek bakar sonra da seni aşkla öper.
Rizeಠಗಠ
O da bu habere sevinir ve sana gülümsemeye başlar ve seni tutup etrafında döndürmeye başlar. Sonra hemen seni bı yere oturtur ve birlikte isim bakamaya başlarsınız.
Suzuyaಠ∀ಠ
Suzuya çok sevinir sevinmesi ne de sevindiği kadar da korkmaya endişelenmeye başlar. Çünkü biliyorsunuzdur suzuya aile sevgisi olmadan hatta ailesi olmadan büyüdü bu yüzden iyi bir baba olamamaktan ve aynı şeyleri çocuğuna da yaşatmaktan çok korkar.
Suzuya; S/A...
Sen; hm?
Suzuya; beni sevmemesinden ve ona iyi bakamazsam ne olucak?...
Sen; suzuya
(Elini tutarsın)
Sen; Sen asla diğer babalar gibi olmayacaksın ve elbette mükemmel olamazsın kimse olamaz bu yüzden mükemmel olmayı bekleme sadece onu çok sev ve bunu ona göster.Suzuya sana sıcak bir gülümseme verip karnına elini koyar.
Kaneki (. ❛ ᴗ ❛.)
O sizi hep korurdu. Bir başkasının size zarar vermesinden çok korkar. Bu yüzden en ufak şeyde bile endişelenir. Pamuk gibi bir kalbi olduğu için size kıyamaz ve elinden geldiğince istediklerinizi yapmaya çalışır. Artık bu habere ne kadar sevindiğini anlamışsınızdır.
Touka(•‿•)
Sizin hamile olmanız ilk başlarda onu mutlu etsede daha sonraları ( ilerleyen aylarda) sizin hamilelik yüzünden güçsüz kalmanız onu aşırı gerginleştirir. En ufak şeye bile takılır mesela ufak bir ses duyduğunda aniden savaş moduna geçmesi gibi... Ama biliyorsun ki o sizi çok seviyor.
Ayato(•‿•)
Aslında hamilelik işi tamamen kıskançlık sonucu olmuştur. Anlarsınız ya... İlk başlarda sizinle beraber o da gergindir ama sonra ikinizde karnındaki o minnağı canınızdan çok seversiniz. Ama tabiki ileride ona böyle anlatmazsınız bdjdjd
Erkek okuyucular için bölüme yarın atıcam minik damacanalarım ƪ(‾.‾“)┐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╰( ・ ᗜ ・ )➝ ünlülerin reactionları beybisi
Fanfiction#reactions #famous #tepkiler#ünlüler