2 dio

127 4 2
                                    

Kada smo usle u salu vidjele smo onog lika iz skole sto se zabio u mene.

S: Molim te boze da ne trenira s nama.

T: Idem da ga pitam kako se zove.

S: Dobro pitaj ga usput da li trenira ovdje.

T: Prisla sam liku i pitala ga kako se zove i da li trenira ovdje. Heej, kako se zoves i da li treniras ovdje?

XxX: Zovem se Leon i treniram, neki problem? Ne. Hajde cao ne zelim da te gledam.

S: Cujem kako se onaj debil dere na Teu i vec mi je dosta. Otisla sam tamo i napala ga.

S: Halo majmune, sta ti mislis ko si ti pa da se ovdje deres na nekog. Otkud ti pravo da se ti deres na nju, bolje skrati jezik da ne bi zavrsio dva metra pod zemljom.

L: Mala odjebi, ne znas s kim si se zakacila, ne petljaj se.

S: Ne, ti ne znas s kim si se zakacio. Ako nisi znao otac mi je Andrej Stones najjaci i najopasniji mafijas u Londonu.
Pazi kako se ponasas upozorila sam te vec jednom.

L: Ja sam vodja mafije Stivens. Leon Stivens. Da li si cula mozda to ime negdje?

S:  Nisam i ne zanima me, rekala sam ti da pripazis na ponasanje.

T: Saro ajde stigao je trener. Nismo dosli da se ti svadjas s kretenima, nego da treniramo ubrzo imamo takmicenje.

S: Hajde idemo.

Nakon dva sata treniranja otisle smo u svlacionicu i presvukle se, a zatim izasle i usle u moj auto.

Odbacila sam Teodoru do kuce, i krenula sam prema svojoj. Kada sam stigla istusirala sam se, presvukla i legla da spavam.

Ljubav i MafijaWhere stories live. Discover now