Min yoongi,22 yaşında,18 yaşında babası tarafından terk edilmiştir 15 yaşında ise annesini kaybetmiştir min yoongi çalışmıyor kendi çapında şarkı yazıyor fakat babasından başkasına göstermiyodu..Yoonginin tek dostu namjoon ve küçüklüğünden kalan piyanosudur fazla konuşmayı sevmediği için kelimelerini piyanodaki notalarla anlatır. Yoongi seul'de yaşıyordur.
Jung hoseok 21 yaşında,annesi ve babası ayrı yaşıyordur ve hoseok annesiyle kalıyor ,bir tane ablası var fakat ablası evlendiği için kendi hayatını kurmuştur,hoseok 6 yaşından beri dans ediyordur ve güzel dans etmesine rağmen bazı şirketler tarafından seçilmemiştir, hoseokun en büyük hayali ise ileride ünlü bir dansçı olmak tır .hoseok bazen resim çizer çünkü resmi dansı kadar güzeldir.Hoseok annesi ile birlikte seul'de yaşıyor.
Kim namjoon 24 yaşındadır ve yoongi ile yaşıyor.ikisininde ailesi yoktur ,namjoonun sadece babannesi hayattadır fakat o da hastalığı yüzünden hastanede kalıyor.namjoon 2.üniversitesini okuyor ve okuduğu bölüm sağlık.ve o da Seul'de yaşıyor.Kim taehyung 19 yaşında,bir şirkette staj gördüğü için yurtta kalıyor,en yakın arkadaşı,Jimin ve köpeği yeontan'dır.Taehyung küçükken bir trafik kazası geçirdiği için sadece ailesini ve Jimini hatırlıyordur,geriye kalan arkadaşlarını unutmuştur.ve o daegu'da yaşıyor.
Park jimin 19 yaşında,taehyung ile yakın arkadaş ve aynı yurtta kalıyorlar.Jimin eskiden bale yapardı fakat sonra babası zorladığı için baleyi bırakıp şarkı söylemeye başlamıştır.Ve o daegu'da yaşıyor.Kim seokjin 25 yaşında,kendisi diş doktorudur,ve bir alt sınıfında olan namjoona aşıktır.Jin yüzünü çok sever ve kendini dünya çapında en yakışıklı adam olarak tanıtır.jin seul'de yaşıyor.
Jeon jeongguk 18 yaşında,taehyung'un üvey kardeşidir,taehyungla anlaşamadığı için en son kavga etmişlerdi ve 3 yıldır görüşmüyorlardır.jeongguk bir idol olmuştur ve sesi çok güzeldir.Jeongguk busan'da yaşıyor
Park chaeyoung, 18 yaşında jeon jeongguk sevgilisi,beraber bir grup oluşturup kpop yıldızı olmuşlardır.sahne ismi rosé'dir.
Jeongguka birlikte busan'da yaşıyor.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
selaam bu benim ilk ficim umarım beğenirsinizSizi çook seviyorum sope'la kalın ve onlara bolca sevgi gösterin bayyyyu✨🧚🏻♀️💜