💗

46 4 0
                                    

Yoongi bir gün yine kavga eder ve tekrar heryeri kan içinde eve döner fakat bu sefer eve geldiğinde namjoon da evde değildir herhalde okulda ders çalışıyordur diye düşündü,yoongi yaralarına asla dikkat etmezdi fakat onun için saçları çok önemliydi ve ilk olarak saçını yıkadı,ve bilgisayarının başına geçti.Aradan 2 saat geçmişti ve namjoondan hala haber yoktu telefonlarını da açmıyordu mesaj bile göndermemişti,yoongi korkmaya başladı ve hep yaptığı şeyi yapmaya başladı ,evin içinde volta atmaya başladı.Yarım saat sonra yoonginin telefonu çaldı ve bilinmeyen bir numaraydı yoongi telefonu açtığında adam konuşmaya başladı.
(Konuşma)
(A)-merhaba yoongi namjoonu merak ediyorsun değil mi??(güler)

(Y)-e-evet ve sizle n-namjoonun ne alakası var peki?

(A)-eğer bana istediğim şeyi vermezsen yarına kadar namjoonu ölü olarak görürsün.

(Y)-NAMJOONU GETİR SENİ SİKİK HERİF!

(A)-şşş sakin ol pisicik sadece benim istediklerimi getirmen gerekiyor

(Y)-NAMJOONA DUA ET YOKSA SENİ GELDİĞİM GİBİ ORDA BECERİRİM!

(A)-ah kedicik ne kadar da asabisin sen böyle,herneyse istediğimi 2 gün içinde istiyorum
#konum

(Y)-tamam lanet olsun tamam getiricem ama lütfen ona birşey yapma.

(Konuşma bitti)

Adam telefonu yoonginin yüzüne kapatır ve yoongi yaşadığı olayla beraber şok geçirir ne yapması gerektiğini düşünür,adamın istediği para çok fazla ve yoongi bu parayı asla karşılayamaz.Yoongi adamı tuzağa düşürme planları kurmaya çalışır ama aklına hiçbirşey gelmez.
Namjoon onun annesinden sonra en değer verdiği kişidir ve onun da melek olup gitmesini,ona zarar gelmesini istemiyordur.

(Saat gece 04:00)
Yoongi hala olayla ilgili düşünür ve aklına bir plan gelir.Yoongi her ne kadar saf gibi gözükse de bazı konularda Einstein gibidir,özellikle değer verdiği kişiler söz konusuysa.
Yoongi 2 gün sonra adama parayı vermek zorundadır fakat para yerine adama tuzak kuracaktır

(Yoonginin aklındaki plan);
-yoongi içi sahte dolarlarla dolu bir çantayı yanına alacaktır ve adamdan ilk önce namjoonu vermesini isteyecektir daha sonra ise yoongi adamdan silahlarını indirmesini isteyecek ve masum rolü oynayacaktır.adam silahı indirdikten sonra yoongi herzaman cebinde taşıdığı silahı çıkarıp adamı vuracaktır.Adamın adamlarını ise tehdit edip susturacaktır.(umarım bu kadar kolaydır.)

Yoongi planı bulmanın verdiği mutlulukla yüzünde pis bir sırıtma olur.Yoongi daha önce böyle işlerde fazla bulunmamıştır ama ne yapacağını iyi biliyordur,yoongi bir an önce kendisini toparlaması gerektiğini düşünür ve planı nasıl yapacağına karar vermeye çalışır

(Sabah 08:05)
Yoongiyi uyku tutmamıştır ve şarkı sözü yazmaya başlamıştır fakat yazamıyordur çünkü aklı namjoonda,adam ya ona birşey yaptıysa?,namjoona zarar verirse o adamın çevresindeki herkese dünyayı dar edeceğinden emindi.

(Yarım saat sonra)
Adam yoongiyi tekrar arar ve yoongi sinirle telefonu açar.ama bu sefer görüntülü arıyordur.

Yoongi telefonu açar;
(Konuşma);

(Y)-NE VAR SOKUK HERİF PARAYI GETİRİCEM DEDİM NİY-

Yoongi konuşacakken onu namjoonun görüntüsü durdurur,namjoon kanlar içindedir,yoonginin beynine kan sıçramış gibi olur ve sinirden titrmeye başlar

(Y)-BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU NAMJOONA ZARAR VERMEYECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİN VE SANA PARANI GETİRECEĞİMİ DE SÖYLEDİM SÖZÜNDE DUR!

(A)-burda kuralları ben koyarım pisicik ve ayrıca zaten fazla dövmedim bilirsin ya canımı sıktı sadece 2 yumruk attım bitti.

|Me encantó tu sonrisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin