Bölüm 1

2.2K 69 319
                                    


Cemreden anlatımm

''Lan oğlum kalksanıza''dedim cerenin odasına girerken.Biz ceren buse eda berfin özgür ve ben aynı evde kalıyoruz ve bu gün okulun ilk günü evet lanet bir gün.

Buse neşeli bir kahkaha atarak odasından çıktı.Ceren uykulu bir sesle ''off buse neden gülüyosun''dediğinde buse cerenin üstüne atladı.

''Çocuklarım geliyor!'' dediğinde eda neşeyle güldü ''oh be sonunda kaç aydır gelicez gelicez diyorlardı''

Ardından eda bana sinsi bir bakış atıp omzumu dürttü busede kıkırdayıp ''bir cellatımız var kanka maşallah maşallah kara kaşlı kara gözlü çocuğum seni ona alıcam''dediğinde kafasına bir tane vurdum ''sus lan saçma sapan konuşma''

Ardından hep birlikte kahkaha attık.

''Birde aynı sınıftayız kayıtlarını bizim okula aldırdılar''edanın dediği şeye göz devirip odama gittim ve hazırlanmaya başladım.

Herkes hazır olunca kahvaltımızı yapıp okula gittik.

''Kanka şu çocuk çok tatlı baksana nasıl gülüyor''berfinin gösterdiği yere bakıp tekrar ona döndüm tam bir şey diyecekken busede çocukları fark edip koşmaya başladı.

''Çocuklarımm!!''dedi ve uzun boylu yapılı olan çocuğun üstüne atladı.

Tabi çocukta kaslı bir şey hemen belinden tuttu maşallah baya güçlü allahım ne diyom ben yaa.

Eda da o tarafa doğru hızlı hızlı yürüyünce gelen misafirlerin bunlar olduğunu anlayıp bizde o tarafa yürüdük.

''Selam''dedi ceren gri saçlı çocuk cerene bakıp gülümsedi cerene baktığımda o da gri saçlı çocuğa bakıyordu.

Özgür bıyık altından gülüp sessizce ''şip''dedi o öyle diyince kendimizi tutamayıp berfinle kahkaha attık uzun boylu çocuğun bana baktığını fark edince utanarak kızaran yüzümü saçlarımla gizledim.

Eda kısa bir sessizlikten sonra konuştu ''o zaman ben sizi tanıştırayım kızlar bizim hem sınıf hem ev arkadaşımız bu özgür''dediğinde özgür gülümseyip ''selam''dedi eda kimse konuşmadan hızla devam etti ''bu da berfin yanındaki ceren diğer mavişte cemre''dediğinde erkeklere bakıp gülümsedim.

Buse gülerek''çocuklarımı ben tanıtıcam''dedi heycanlı sesiyle ''bu kara kaşlı kara gözlü çocuğum cellat''dediğinde herkes cellatı tanıtma şekline gülmüştü''bir adatte ikizlerimiz var oğuz ve uğur yanındaki gri saçlı olan kürşat biz ona kükü diyoruz onun yanındaki de yağız''dediğinde yağıza baktım sanki bizi duymuyor gibiydi bakışlarını berfine dikmiş sırıtıyodu berfin de ona bakıyor sonra utanıp bakışlarını kaçırıyordu.

Özgür tekrar gülüp heyecanla yerinde zıpladı ve ''ikinci şip''diye bağırdı sonra sesli söylediğini fark edip elleriyle yüzünü kapatıp başını boynuma gömdü ve sessizce ''rezil oldum''dedi.

Ben kahkaha atmaya başlayınca herkes gülmeye başladı eda gülmekten ağrıyan karnını tutup ''hadi sınıfa gidelim dersi kaçırıcaz''dedi kürşat derin bir nefes alıp ''bence hiç girmeyelim''dedi hemen öne atılıp edaya baktım ''evet nolur girtmeyelimm''dedim kedi gibi bakarak eda aramızda en aklı başında olanıydı tabi ondada akıl yok siz düşünün artık.

''olmaz hadi''dedi önden yürüyerek yüzümü asıp edanın peşinden yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimizde duygu yılanı oğuzu kesiyordu buse fark edip hızla bakışlarını duyguya çevirdi ''Pİşşt zilli çek bakışlarını çocuğumun üstünden''dediğinde duygu gülüp ''çekmezsem ne olur''dedi buse bana dönüp göz kırpınca bende ona kırptım ben duygunun arkasında oturuyordum.

Hızla elimi duygunun saçlarına geçirip çektim ''o saçlarını alır götüne sokarım duydunmu beni kaltak''diye bağırdım acı içinde saçlarını elimden kurtarmaya çalışıyordu.

Duygunun sürtük arkadaşı sude hızla saçımı tutunca duygunun saçları ellerim arasından kaydı.

Berfin hızla sıranın üstüne çıkıp sudenin üstüne atladı.''Bana bak oruspu sen kimsin benim mavişimin saçını çekiyosun''dediğinde gür bir kahkaha attım.

O sırada tüm sınıf birbirine girmişti herkes birini dövüyordu metin sevgilisini, elimden almak için bana tokat attığında şok olup elimi yanağıma götürdüm oha çocuk bana vurmuştu ve dudağım patlamıştı.

Kafamı tekrar metine çevirdiğimde cellatın metini dövdüğünü görüp gülümsedim.Ne kadar tatlı yaa ama şimdi sırası değil hız la koşup cellatın kolundan tuttum ''cellat tamam vurma yeter''dediğimde metini bırakıp bana döndü ellerini belime dolayıp kucakladı ve boş bir sıranın üstüne oturttu.

Ellerini yüzüme yerleştirip göz yaşlarımı sildi ''iyi misin''dediğinde hayır anlamında başımı salladım sinirle metine bakıp bana sıkıca sarıldığında ağlayarak başımı omzuna koydum.

O sırada kavga bitmişti bizimkiler başımıza toplanmıştı cellattan ayrılıp kızlara baktığımda ceren dudağımın kanadığını görüp ellerimi tuttu endişeli sesiyle ''kuzum iyi misin''dedi.

Burnumu çekip ''iyiyim''dedim yağız sinirli sesiyle ''kim yaptı bunu'' dedi.

Cellat tam bir şey diyecekken olay büyümesin diye atlayıp ''cellat dövdü zaten boş verin''dedim buse kaşlarını çatıp ''cellat annem gidip kızımı dövdün''dediğinde cellat başını olumsuz anlamda salladı ''yok cemreye vuran erkekti''dediğinde uğur ''yok artık''diye bağırdı kürşat araya girip ''kim yaptı lan bunu nasıl bir kıza vurabilir''dedi

Tam o sırada kapı açıldı...

.............................................................

HELLOOO SİNSİRELLALARIM BÖLÜM NASIL OLMUŞ

BU ARADA DİĞER TİKTOK KİTAPLARINA BENZİYORMU

VEE BANA DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN

Unutursam kalbim kurusunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin