eveeet yıllar sonra ben
Şarkılar
Konu: Fon MüziğiNot: Yazdığım sahnelere fon müziği seçeceksin. Ki bu istediğin her şarkı olabilir.
Not 2: Belki yardımcı olur diye, neşeli(?) sahnelere gündüz, hüzünlü(?) sahnelere gece yazdım.1📠~Normal bir günde, kendi sorunlarıyla kafasının içinde boğuşan bir kızın kulaklıklarını takmış bir şekilde camdan dışarısını izlediği bir sahne. (Gece)
2📠~Kızlar gecesi yapan birkaç kızın, tüm dertlerini saçlarıyla beraber geriye doğru atıp, taraklarına sarılarak absürt bir şekilde dans ettiği ve şarkı söylediği bir sahne. (Gündüz)
3📠~Platonik olduğu kişiye açılması için, arkadaşları tarafından baskıya uğrayan bir erkeğin sahnesi. (Gündüz)
4📠~Annesini ve kardeşini öldürdüğünü öğrendiği babasına silah çekmiş olan bir gencin sahnesi. (Gece)
5📠~Kendi ölüm sahnen. (Gece)
6📠~Bir çiftin kek yapmaya 'çalıştığı' (burası önemli eheh) bir sahne. (Gündüz)
7📠~Birkaç kızın bir grup erkeği dikizlediği bir mahalle sahnesi. (Gündüz)
8📠~Polislerden kaçan bir kadının şehirin ortasında koştuğu bir sahne. (Gece/Gündüz)
9📠~Eskilerden bir çiftin, kafede oturup, en büyük dertlerini bile unutmuş bir şekilde mutlu mesut sohbet etmesi. (Gündüz)
10📠~Şu anki modun ve halinle senin sahnene uyacak bir fon müzik. (Gece/Gündüz)
Bölümleri aksattıkça samimiyet gidiyor gibimsi veeee şey diyecektim
Sizinle bir iki çift laf konuştum veya küçük bir muhabbetimiz oldu diye, anketi bırakırsam ayıp olur, diye düşünmeyin sakın. Buna darılmam. Sarmadıysa sarmamıştır yn.Bir de, istek anketleri yapmayacağım. İçime sinenleri yapacağım. İstekleri olanlardan özür dilerim, ama karakter içime sinmeyince bölüm yazma isteğim kaçıyor, hatta hiç gelmiyor.
💜