𝕽 𝖚 𝖑 𝖊 𝖘 .

107 21 145
                                    

R U L E S . . .
follow all the rules
or leave the kingdom.
kau pikir kau cravity?

「 ✾✱✾✱✾ 」

➪︎  b  a  s  i  c

1 ▶ haa meh meh follow meya 🤩. kalau nak followback mention hehe 💙💜. jangan risau meya tak makan orang, except for shua AGAGAGAGA 😬.

2 ▶ letak book ini di dalam library anda. kang tak dapat noti kata aku tak update pulak 😤. ey aku sekeh nanti 🦍. kalau nak letak dalam rl pun boleh gak uhuk.

3 ▶ inform jikalau korang nak hiatus or tukar username. pikir meya ni takde kerja lain ke nak cari kau 🐙. sila pm sebab takut tak perasan huehue (•ω•).

➪︎  v  o  m  e  n  t

1 ▶ dalam alam apply fic ni anda wajib berbuat demikian. tak pernah la meya tengok ada af takde rules ni. so, this is common sense uwu 💓.

2 ▶ meya paham. kengkadang pakcik oren ini selalu menjadi hanjing gunggung 🐵, so kalau tak boleh vote tu takpa 🐱.

3 ▶ kau kurang vomment haa kurang screentime kau 😤. jangan tanya kenapa kalau tiba-tiba watak kau mati eh.

4 ▶ haa nak tanya, korang rasa berapa yang patut meya target berapa comment untuk setiap chapter (︶︿︶)? untuk af ni, setiap chapter akan ada 2000-3000 words so cadangkan minimum comment untuk setiap chapter 😁.

5 ▶ tag rakan-rakan anda yang minat af! yini wajib ehehehe 🤪. aku check eh, dah gi tag dekat intro sana.

➪︎  f  o  r  m

1 ▶haa meya guna google forms 🤩. senang untuk meya senang untuk korang. kalau ada yang tak reti guna silalah bertanya hehe.

2 ▶ sila isi dengan detail. meya ni bukan otak kreatif sangat nak cipta character untuk korang huhu. manusia tidak sempurna 🥀. kau buat oc kau perfect aku tak layan kau punya form ¯\_(ツ)_/¯.

3 ▶ no reserve ¯\_(ツ)_/¯. meya pun tak tahu apa func sebenarnya reserved ni hoho

4 ▶ love interest? tengok title (•ω•). abe shua taken uwuwuwu 💙❤💙💚.

5 ▶ ada slot, yahoo 😬. takmo berebut ada banyak slot yang meya buat agagagaga.

6 ▶ face claim hanya idol sahaja! meya malas nak cari gambar ulzzang-ulzzang nih 🤡. kalau boleh, nak yang underate. twice dan blackpink is a no no 🙅. pastikan idol tu sesuai dengan age watak korang.

7 ▶ password, fandom korang ❀. ni untuk make sure korang baca rules 😊.

a  p  p  l  i  e  r  s

1 ▶ sejujurnya, meya tak tahu lagi berapa appliers yang meya nak. so depends dengan orang yang apply :).

2 ▶ taknak gaduh-gaduh. sila hormat meya and appliers lain uwu 😙. gue gak mahu lihat kekasaran di sini heh.

3 ▶ dalam af ni korang semua adik beradik tetapi lain mak 🤓. bapak korang sorang je hehe.

4 ▶ walaupun ni kingdom au gitu, tapi ia amik masa moden. so, ada henfon, tv, kereta semua tu.

w  a  r  n  i  n  g

1 ▶ sila fikir betul-betul kalau nak join af ni. knag tiber triggered by something dalam af ni kecam aku pulak. meya dah listkan warning dekat intro (︶︿︶).

2 ▶ kalau nak tahu gaya penulisan meya, boleh usha af meya yang lagi satu (•ω•). gaya kali ni lebih kurang je tapi punctuation on spot.

3 ▶ applyfic ini akan lagi slow dari af meya yang lagi satu. jangan risau, meya pasti akan habiskan. aku ni jenis yang simpan dalam draft lepastu baru hapdet hikhok 🤡.

「 ✾✱✾✱✾ 」

𝚖𝚎𝚢𝚊 𝚒𝚜 𝚝𝚢𝚙𝚒𝚗𝚐...

❥︎ assalamualaikum! hello! meya harap semua boleh follow rules 💚. alahai, basic je semua nih agagagaga. sapa tak ikut, meya babap dia huhuhu (ᵕ≀ ̠ᵕ ). bubyee! jangan lupa untuk tag orang ❤.

🍳 ، 𝗲𝗺𝗽𝗲𝗿𝗼𝗿 : 𝗮.𝗳Where stories live. Discover now