Evetttttt... Sonunda beklenen gün geldiii... Şuan çıvılıdvıyoyummmmm...Gerçek çıldırıyorum. Şuan saat sabahın 6.30'ğu. Ben bu gün işten izin aldım. Seçmeler saat öğlen 12.00'da başlıyor. Ama ben tabiii heyecandan sabahın köründe tavuk gibi dikildim ayağa. Jung woo bugün benim yerime full gün çalışıcak. Şimdi onuda uyandırıyım beraber kahvaltı yaparız. Hem belki heyecanımı kış kışlar. Şimdi yolculuk benim odama.
Bu rada Jung wooyla çok güzel bi anlaşma tarzımız var. Ben benim odamda 1 kez sert bi şekilde zıplıyosam. "Evde yicek bişi kalmamış senin eve gelcem." demek oluyo. Eğer 2 kez zıblarsam "Geceyi bulamadım yardıma gel." demek. Eğer 3 kez zıplarsam"Bana kahvaltıya gel. "demek.
Onunda odasında kapının arkasında duran bi sopa var. Eğer 1 kez vurursa " Tamam", eğer 2 kez vurursa "Hayır.", eğer 3 kez vuruyosa " Ben senin ebeni sikiyim, ne bokuma zıplayıp duruyon. Bacakların götüne girsin inşallah. Eğer bi daha zıplarsan Geceyle başka yerlere kaçarım, hattımıda değiştiririm kayıplara karışırız bak. Seni ibne kız." demek.
Ben şimdi burda 3 kez zıpladım. Biraz durdum ki cevap gelsin. Sonra bir kez tık diye bi ses geldi. Bende o gelene kadar kahvaltı hazırlıyım bari dedim...
(yarım saat sonra)
Evet ben kahvaltıyı hazırladım. Ne mi? Tabi ki de ramen. Başka ne yapabilirim ki yani. En iyisi bu. Neyse... Şimdi jung woo geldi. İki saattir benim heyecanımı kış kışlamaya çalışıyor. Amma velakin o oraya yerleşmiş gitmiyor. Hatta jung wooyla konuştukça daha da arttı. En sonunda dayanamadım.
(Ms) - Jung woo
(Jw) - Efendim böcük.
(Ms) - Ben çok heyecanlıyım ya yapamazsam.?
(Jw)-O kadar çalıştın. Yaparsın sen böcük.
(Ms) - Acaba ben hazırlanmaya başlasammı saat 8.00'e geliyo?
(Jw) - İstersen hazırlan bende işe incem zaten.
(Ms) - Tamam. Beraber kalkalım bende bizim yere giderim.
(Jw) - Sen hazırlan ben seni bekliyorum.
Jung woo ya kafa sallayıp masadan kalkıp odama doğru gittim. Odamın kapısına gelmişken aklıma bişi geldi. Koşarak mutfağa gidip jung woo nun kafasına bi tane geçirdim.
(Ms) - Ben böcük De-Ği-Limmmm" diyip odama kaçtım. O daha içeriden bağırıyordu. Onu takmayarak üstümü giyinmeye başladım.
(kıyafetler)
Ben üstümü giyindim ve çıktık. Jung woo işe gitti. Ben de bizim yere gittim. Akşamları daha güzel olsada sabahta güzeldi. (medya)
Geldiğim yer bi uçurum kenarı. Orda bide salıncak var. Biz neredeyse her akşam jung wooyla buraya geliyoruz.
Salıncaklardan birine oturup rahatlamaya çalıştım. Biraz olsun rahatlayınca saatin 10.45 olduğunu gördüm. Oraya ulaşmam baya sürer o yüzden şimdi burdan kalkma vakti.
(saat öğlen 12.00)
Beni şuan salon gibi bi yerde bekletiyorlar. Ve birrrr sürü kız var.Birazda erkek var. Galiba akşama anca eve giderim.
(1 saat sonra)
Şimdi beni içeri alıyorlar. Ben öldüm ölücem. Bi ayağım diğer tarafta. Çooookkkk heyecanlıyım.
İçeriye girdiğimde benden başka 2 tane daha kız vardı. Mükemmel olmak zorundayım.
(8 saat sonra)
Şu an bizim yerde salıncakta sallanıyorum. Son 2'ye kaldım. Bu o kadar büyük bi başarı ki. Hala olanlara inanamıyorum.
Ben böyle şeyler düşünürken yanımdaki salıncağa biri oturdu. Oturan kişiye baktığımda jung woo olduğunu gördüm. Elindede 2 şişe soju vardı. Gülerek elindeki sojulardan birini aldım.
(Jw) - Nasıl geçti?
(Ms) - Son ikiye kaldım.
(Jw) - Bunu yapabileceğini biliyordum. Ben sana söylemiştim.
(Ms) - Biliyorum.
(Jw) - Böyle kara kara ne düşünüyorsun o zaman?
(Ms) - Ben buraya nerelerden geldim, nasıl geldim, bundan sonra napıcam, şu piç herif bana ne kadar yakın ve eğer yarışmayı kazanıp Bts'in yeni üyesi olursam geçmişimi unutup yeni bi hayata başlayabilicekmiyim?
(Jw) - Kafana takma bunları. Biliyosun ki kücük böcükler her şeyin üstesinden gelir. Ayrıca o adam artık seni bulamaz. Tamam bi kaç kez birileri markete gelip seni sormuş olabilir ama bence biz onları çok güzel naş naşladık. Marketin oralarda oturduğun ihtimalini silmişlerdir artık.
(Ms) - Umarım öyle olur. Umarım yeni bi hayata başlayabilirim. Umarım...
Nabıyonuz bakim¿
Can sıkıntısından patlıcammmm
Bide sınavada çoookk azıcık bişi kaldı:(
Anlıyıcağınız moraller azcıkım yerlerde.
Ama olsun...
Yinede yaşıyoz bi şekilBu arada seviliyorsunuz❤️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.üye - Save Me
FanficDeli miyim? Biraz, Hayatımın içine ettiler mi? Kesinlikle EVET, Peki ben hayatımı kurtarmak istiyor muyum?..............