10. BÖLÜM:HAYATIMIN KABUSU

7 2 0
                                    

 Barış'ın bunu neden yaptığını çok düşündüm ama hiçbirşey bulamadım.Bu tamamen saçmalıktı.Cenk yeniden o çocukla konuşmak istedi bende terslemeden kabul ettim.Cenk'in gitmesinin üserinde yaklaşık 40-45 dk geçmişti hala görünürde yoktu.Aradığımdada hep meşgule atıyordu.Bende Barış'ın evine gittim.Gittiğimde kapı açıktı içeri girdiğimde Cenk ve Barış denen çocuğun kavga ettiğini gördüm.Bir çığlık attım.O çığlığımdan ben bile korkmuştum.Cenk sinirle senin burda ne işin var diye bağırdı.Bense sadece sustum...

 Barış'ın evinden çıktıktan sonra,Cenk'le sahilde biraz yürüdük.Cenk bana soğuk davranıyordu bunun sebebini sorduğumdada ailevi meseleler dedi biraz sinirim bozulmuştu.Birbirimize güvenmeliydik sonuçta sevgiliy-dik.

 Ertesi gün okula geldiğimde her zamanki yerimizde Cenk yoktu.Sınıfa baktım,kütüphaneye baktım,yemekhaneye baktım yoktu.Arıyordum meşgule veriyordu her seferinde.Bende okuldan çıktım ve cafeye gittim.Sonuçta dün mesaisi vardı belkide uyuyakalmıştır diye düşündüm(cafe öğleden sonra açılıyor).İçeri baktığımda sadecede Miraç Cenk'in dün akşam cafeye gelmediğini söyledi.

Cafeden çıktım otobüs durağına doğru ilerliyordum ki telefon çaldı.Bilinmeyen numara yazıyordu. Telefon Cenk'in arkadaşındandı Cem'dendi.Hiç bir telefon canımı bu kadar yakamazdı.

Aceleyle hastaneye gittim Cenk yatakta yatıyordu.Bir an gözlerim doldu.Benim yüzümden olduğunu düşündüm.Cenk'in yanına yoğun bakıma girdim.Onunla biraz konuştum.O an aklıma tek gelen şey bir şarkıydı.Yavaşca şarkıyı mırıldandım.

''Düşmedimi hala cemre başına,Geçmedimi yağmurun ıslak kokusu,Varmısın bu yolda yanı başımda,Yasla ruhunu bana kır papatyası''

Cenk'in gözleri yavaşca açılıyordu tamamen açıldığındaysa tek söylediği şuydu;

''SEN KİMSİN...''


ÖLMEK İÇİN YETERLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin