Gelecekteki biz ..

177 18 138
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk öncelikle hoşgeldiniz , şimdi sizlere bir şeyden bahsetmek istiyorum . Geçenlerde Aşk 101'i izledim ve dizinin lansman cümlesi gözlerimi doldurttu .

Bugünkü sen o günkü senle karşılaşsa ne derdin ?

Gençlik zamanlarımız bizim için çok kıymetli sadece 2555 gün genciz ve bunun bir kısmını geçirdik ben şahsen 19 yaşındayım ve 14 yaşındaki kendimle karşılaşsam yapmasını isteyeceğim ilk şey günlük tutmak olurdu . Ne yazık ki hiç tutmadım . Farkında değildim belki de bir şeyi ilk defa yapmanın nasıl bir duygu olduğunu . İlk kez aşık olduğumda nasıl hissetmiştim ? İlk kez alkol aldığımda nasıl hissetmiştim ? İlk kez farklı bir yiyecek denediğimde yeni bir arkadaş ettiğimdeki hislerimi özlüyorum ve yazsaydım belki böyle hissetmezdim . Ayrıca geçmişteki kendim ile de özlemimi giderirdim . Eminim siz de çocukluğunuz ile ilgili bir çok şeyi özlüyorsunuz .

İsterseniz şöyle bir şey yapalım ben herkesin ismini teker teker etiketleyeceğim

(TUANNAKIM1221 'den alacaktım ama olmadı ondan dolayı teker teker etiketledim isminiz iki kere varsa birine yazın ;)

herkes kendi ismine yorum olarak gelecekteki kendine bir şeyler yazsın . Bu şekilde duygusal temas kurabiliriz. Bütün Army , Blink , Cupcake , ve fandomunun adını bilmediğim onlarca grubun Stanleyenler kardeştir belki de burada paylaşacağımız dertler ve sıkıntılar bir nebze azalacaktır .

Etkinliğe katılmak istiyorsan fakat burada ismin yoksa bana özelden yaz bir sonraki bölüm eklerim .

Ve rica ediyorum iki cümle , bir kelime ya da bir harf bile olsa yazın gelecekte görürseniz yazdığınız küçük bir harf bile iyi hissettiriyor . Ortaokuldayken bir yarışma kazanmıştım. -Yazarlık yarışması- eserim çok amatörce ve cringe bile olsa okuduğum her satırda kayboldum ve benliğime bir adım daha attım .

@ben

4everglow

_Bangtan_BoysTr

KimChiEmre

CananZ_Ocak

jikookfrvr13

simgexxy

sinbrella_

lizkookmyb

Soyachuu

sukizilkan

supraysmadafaka_tr

_amore95

A_kookmin_A

Army010320

Aysuyarenx1

azmalanazmasnehw

bangtan_blink64

Bangtanship_95

DaghanHumeyra

epopeyazar

esilanur7434

Kalpmelodisi

lalalalisa_m17

lalisalixe

manyetik_beyin

Medine_aydemir

Army010320

Zeynepetinkaya446

yunascrown

yazilarus

Taelendiniz

rebeLangeLofDeath

pipilirakunnecati

Oppacik_Salih

NisaReAl00

nicoresta

_amore95

army_bangtan3

Aysuyarenx1

az394zaza

bangtan_blink64

Darkshine123

mtsvaka63

pinkpembemor13

DeFUCKto_Reizz

Gecezorlu00

selvikndcgl

lolchipchitk

Eiaysw

Billie-hayat

A_kookmin_A

TUANNAKIM1221

tigersrabbit

Narcissa1903

LatifeAltn7

nicoresta

jimin12345670

seokjinin_epiphanysi

Aysuyarenx1

✨🍀✨Sevgili Gelecekteki Ben✨🍀✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin