Sonunda O Fırsat

55 5 0
                                    

Hamza => "Abi kapı açıldı"

Erdem => " Şimdiiiiiiii!!!!

   Arkalarına bile bakmadan koşuyorlardı. Dururlarsa yakalanacaklarınıda çok iyi biliyorlardı. Hamza yavaşladı ,

"Abi daha fazla koşamıyacağım."

--" Haklısın bende çok yoruldum. Şurda bir mağara var. Havada karardı,Geceyi orda geçirelim."

  Planları işe yaramıştı. Erzak getirilen kapıdan tam vaktinde çıkmışlardı. Onları geç farketmiş ve üşenip yakalamaya bile çalışmamışlardı. Sonuçta onlar biri 16 diğeri 13 yaşında iki çelimsiz çocuktan ibaretlerdi. Ama onların anlamadığı özgürlükle yanan birer yüreğe sahiplerdi.

  Gecenin o dondurucu soğuğu onlarında ilikleri işlemeye başlamıştı. Hamza titreyerek abisini ,

"Bu gece soğuktan öleceğiz bunu biliyorsun değilmi ?"

diye stem ederken Erdem ,

" Elimizde bizi 1 saat ısıtacak kadar odun var bunu boşuna harcamak istemiyorum, en doğru zamanı bekliyorum."

Dedi...

--"En uygun vakit oleceğimiz zaman mı ? Yakda ısınlaım işte. "

--" Haklısın . Yoksa donacağız. Gel birbirimize sarılalım soğuk dan belki daha az etkileniriz... "

Erdem' in elleri nerdeyse buz tutmuştu ve ateşi bir türlü yakamıyordu. Hamza'nın da yardımıyla zar zor ateşi yaktı ve bir an ısındıklarını düşündüklerinden uyudular.  Ama daha yarım saat olmadan rüzgar birden mağaranın içine esti ve ateşi söndürdü.  Çocuklar ateş söndükten 3-4 saat sonra uyandılar  ve neredeyse donmuş durumdadırlar.  Ama aynı zamanda Aynı zamanda açlardır. 

Ama bu kardeşleri daha hangi zorluklar  bekliyor?

İslamfobyaya YenikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin