3. Proč bych nemohla být s vrahem?

9 2 0
                                    

Po 3 měsících

Elizabeth
Musím to říct tetě nemůžu ji lhát do očí. Včera se mě ptala proč jsem tak zasněná, ale já nevěděla co říct a tak jsem zaběhla do pokoje a už nevylezla jsem až do večera co se mě zeptala. Bouchala mi na dveře, ale já ji neotevřela a pustila si do sluchátek písničky abych ji nemusela poslouchat jako co byste udělali na mém místě.

Sebrala jsem odvahu šla dolů do kuchyně kde seděla když uslyšela že jsem přišla dolů usmála se. Tak co řekneš mi to proč jsi tak zasněná? Právě proto jsem přišla já se totiž zamilovala. Ale je to trochu složitější teto on je to ten mládenec co jsi mě s ním viděla když si pro mě přijela. Ale proč by to bylo složitější  co je na tom špatného? Protože jsem ho viděla poprvé teto. Aha tak to je pak něco jiného, ale byl to hezký mladík. Kolik mu mohlo asi být? No to nevím přišlo mi že mu mohlo být kolem 25 let.

Ale bylo na něm něco zvláštního. Chtěla bych vědět kdo to byl. Možná jsem ho taky očarovala, protože na mě koukal zvláštním pohledem. Třeba se s ním ještě někdy uvidím.

Jack

Bože dej mi sílu ať  to nezvorám. Chtěl bych se jí omluvit za to chování a pozvat jí někam na  večeři nebo aspoň  na kafe. Bože já jsem fakt trdlo. Plácnu se rukou do čela a začnu pobíhat po ložnici jako splašený a všude možně hledám její složku abych si našel adresu. 

Jestli já ji nenechal v autě. Popadl jsem klíčky od auta a šel do garáže kde jsem scvakl světlo a rozsvítil.  podíval jsem se po rozhlehlé garáži a zahlédl jsem na mé m oblíbeném autě nějaké desky okamžitě jsem se tam vydal a úlevně vydechl když jsem zjistil, že je  to ta složka kterou jsem tak úpěnlivě hledal.  Proto jsem popadl desky zhasnul světla a odešel zpět do ložnice. Od té doby co jsem ji viděl poprvé jsem trávím poměrně hodně času v ložnici. Ale zajímavé je že spím v obýváku protože mi moje manželská postel přijde až moc velká. jinak mi všechno v mém domě ladí do černo-zlato-zelené barvy tyhle tři barvy mám nejraději

Nechce se mi spát v posteli když jí nemám u sebe nezbyde mi nic jiného než jí unést. Jenže pokud jí unesu tak si její srdce nezískám.  Takže na to půjdu pomaluj sice to není můj styl ale za to abych jí získal to stojí.

Otevřu složku a mrknu se na její adresu a jsem mile překvapen když zjistím že bydlí nedaleko ode mě. Dokonce zjistím že je tady její číslo. Vytáhnu si svůj mobil opíšu si číslo a jdu jí napsat.

Me: Ahoj Eliz asi si mě nepamatuješ ale chtěl bych se omluvit za své chováni nikdy se mi tohle nestalo že bych se někomu omlouval ale tobě jsem se chtěl omluvit. Takže ještě se omlouvám.

Odeslal jsem smsku a za chvilku mi na to přišla od ní

Elisabeth: Zdravím ovšem že si vás pamatuji  omluvu od vás přijímám ale kde jste vzal mé číslo? 

Me: No mám známého a ten mi pomohl. Zlobíš se? A promiň že ti tykám ale oproti mě jsi mladší

Elisabeth: Nezlobím se a ne nevadí mi to že mi tykáš ale když už jsme u toho jak se jmenuješ? A nechtěl by jsi si dát  sraz ve Starbucksu dneska ve 3? 

Nevěřícně jsem koukal na smsku od Eliz a říkal si jestli se mi to nezdá. A ne nezdálo se mi to.

Me : Klidně  a jmenuji se Jack. 

Elisabeth: Tak ok ve 3 ve Starbucksu Jacku. A nepozdi se.

Me: Neboj budu tam.

Killer's LoverKde žijí příběhy. Začni objevovat