ხელის ფეტიში (1)

1.8K 79 8
                                    

ჯონგუკს ძალიან მოსწონს სკოლის ყველაზე სექსუალური ბიჭის ხელები. თეჰიონი მას შეამჩნევს და წვეულებაზე დაპატიჟებს.

♡♡♡♡

დომინანტი _ თეჰიონი

ბოთომი _ ჯონგუკი

♡♡♡♡

"ჯონგუკ, ძალიან აშკარაა, რომ აშტერდები..."

"მე- რა?! არა! გაჩუმდი ჯიმინ. შენ იუნგის სულ აშტერდები."

"სულაც არ ვაშტერდები ამის დედაც. შე ბოზო ბაჭიავ." წაიღრინა ჯიმინმა.

ზარი დაირეკა და ბიჭები წამოდგნენ. თუმცა, როგორც კი ჯონგუკი ადგა, რვეულები ძირს დაუცვივდა.

უზამრმაზარმა, ვენიენმა და საშინლად ნაცნობმა ხელებმა რვეულები აიღეს და ჯონგუკს გაუწოდეს. 

აიხედა და თეჰიონი დაინახა, რომელსაც მისი რვეული ხელში ეჭირა და მისკენ ჰქონდა გამოწეული.

"დაგივარდა." თქვა. მის წინ მდგომ ბიჭს თვალი ჩაუკრა და უბრალოდ გაიარა.

ჯონგუკმა ბიჭის ხელებს თვალი გააყოლა.

ღმერთო, მისი ხელები. აგიჟებს... კლასში როდესაც თეჰიონს ხელში კალამი უჭირავს ან წიგნი თავს ვერ იკავებს და აშტერდება.

ჯონგუკის თვალთახედვით:

არა, ხელის ფეტიში არ მაქვს... არააა... უბრალოდ მინდა, რომ თეჰიონმა თავისი ხელები კისერზე მომიჭიროს და დამახრჩოს, მისი ბოზი დამიძახოს და ხელები პენისზე მომხვიოს, თან მაკვნესოს.

ხო კარგი შეიძლება მაქვს, მაგრამ განა გამსჯის ვინმე? მისი ხელები ისეთია....

"ეი, ბაჭიავ, წავიდეთ. ნუ აშტერდები მის ხელებს." ჯიმინი ჯონგუკს საყელოში ჩაწვდა და გარეთ გამოათრია.

უკვე ბუფეტში მაგიდასთან ისხდნენ. ჯიმინი იუნგის აშტერდებოდა, ჯონგუკი- თეჰიონის ხელებს.

თეჰიონის თვალთახედვით:

რატომ მაშტერდება ეს ბავშვი სულ ხელებზე? რამე ფეტიში აქვს? ეგ სექსუალურადაც კი ჟღერს. გარეგნობითაც არაა ცუდი. პრესი აქვს რაღაც არაამქვეყნიური, ერთხელ შევამჩნიე გამოსაცვლელ ოთახში.

ვიგუკი | სმატებიWhere stories live. Discover now