„Dobar dan, izvolite kako Vam mogu pomoći?“ Upitala me je sjedokosa gospođa koja se nalazila iza pulta. „Dobar dan, došla sam provjeriti imate li štene boxera?“ Da nalazim se u pet shopu, dosta mi je samoće, a i oduvijek sam luda za psima samo nikada nisam imala vremena nabaviti si jednoga.
Nakon što sam kupila psa i sve stvari potrebne za nju došla sam u stan gdje me je čekala moja cimerica i najbolja prijateljica Magdalena. Ona je visoka, vesela i lijepa brineta uvijek je svojim veseljem uljepšavala dane ljudima oko sebe. Dok sam ja potpuna suprotnost, niska sam i punija plavuša pesimistična, ali uvijek pomognem ako mogu.
„Ozbiljno ćemo to malo čudovište imati u stanu?!“
„Da Magdalena ne proturječi i sama znaš da mi je to želja oduvijek i tako će biti!“ Ljuta sam i užasno me to živcira ona obožava mačke a ja pse. Kada je ona nabavila mačku nisam se proturječila, a ona sad vrišti na mene.
„Dobro“ zastala je na par sekundi, „ali danas ideš sa mnom i jednim prijateljem kojeg sam nedavno upoznala na kavu.“ Aha evo je znala sam, kod nje ništa ne može proći bez ultimatuma.
„Dobro, mogu li mu barem ime saznati prije nego li se osramotim?“ Nervozno sam puhnila.
„Stefan, idemo u 8 budi spremna nemoj da te čekam“ Ah ignorirat ću njezinu naredbu uionako je ona ta koja uvijek kasni. Uzela sam povodac te odlučila prošetati psa.
Već više od pola sata pokušavam smisliti ime za ovu malu slatkicu. Mala je tvrdoglava baš isto kao i ja mislim da ćemo se odlično slagati samo da još nauči na povodac i super.
„Hajde slatkice molim te samo par koraka hajde, a onda ćemo ti smisliti ime .“ Na moje divno iznenađenje počela je hodati. „Ajme Luna bravo! Pa hej curo evo našle smo ti ime, sviđa li ti se?“ Spustila sam se na koljena i u tom trenu mi je skočila u krilo i oblizala mi lice. Smijala sam se kao nikada do sad. Pogledam na sat i shvatim da je već pola 8 i da bih trebala krenuti kući kako Magdalena ne bi poludila.
Utrčala sam u stan zajedno s Lunom, nju sam stavila u sobu na krevet, a ja sam se otišla na brzinu istuširati. Izašla sam iz kade na sebe sam navukla mušku sivu trenirku i crni duks. Špricnula parfem par puta, svezala kosu u neurednu pundžu i obula starke. I točno u 20:00 sjela sam u Magdalenin auto. Vrijeme je da upoznam tog čuvenog Stefana.____________________________________________________________ Evo krećemo a novom knjigom. Nadam se da će vam se svidjeti. Ly💞
YOU ARE READING
Deset mlađa
RomanceHoće li pobijediti srah ili ljubav? Je li on spreman čekati ju? Hoće li ona uspjeti dočekati njega? Saznajte čitajući knjigu Deset mlađa. 05.06.2020. - #1- emocije 09.06.2022. - #1- ante