Harry Potter ötödik éve a Roxfortban. A barátai már az egyik hátsó kabinban várták, ahova sok kiéhezett lány szempár és féltékeny fiú tekintetek között végre bemenekülhetett.
-Harry, én a helyedben rég kikészülnék, ha mindenki folyton bámulna. Nem értem, megszokhatták már, hogy a Roxfortba jársz.-ráncolta össze a homlokát Ron.
-Khm.. Szerintem Ron, ezt fiú szemmel nem értheted. Nos, lehet, hogy Harry új külseje fogta meg a bámulókat.
-Te most komolyan a rövid hajamra célzol? Két másodperc alatt állítottam be.-ráncolta össze a homlokát a sebhelyes.
-Értem, de az elmúlt négy évben összevissza állt a hajad, nem volt benne stílus. Ez viszont eléggé...más.-hajolt előre Hermione, jobban szemügyre véve a fiú arcát.-Kiemeli az arccsontodat.-Harry sóhajtva hátradőlt, nem igazán volt kibékülve ezzel a dologgal.
-Haver, örülj neki. Te legalább jóképű vagy és ragadnak rád a csajok!-mondta felháborodva Ron.
-Azért te sem panaszkodhatsz Ronald!-szólalt meg Hermione és amikor rájött, hogy mit is mondott, tetőtöl talpig elvörösödött. Ron is zavarba jött, Harry pedig vigyorogva nézte a jelenetet. A mosoly azonban gyorsan lefagyott az arcáról, amikor hirtelen kicsapódott a fülke ajtaka és Draco Malfoy lépett be rajta. Tüzetesen végig mérte a társaságot, Harryn azonban sokkal több ideig időzött a tekintete. Harry mintha vágyat látott volna lobanni a szőke szemében, de aztán az egy szó nélkül kihátrált és eltűnt.
-Mi a szar! HARRY?! Tisztában vagy vele, hogy Draco Malfoy az előbb falt fel a tekintetével?-ó, akkor mégse csak képzelte. Ron tátott szájjal nézett a barátjára, Hermione is kissé értetlenül meredt a fiúra.
-Nem, ohm valamit félre nézhettél.-védekezett.
-Nem, Harry. Ez tényleg furcsa volt.
-Mindegy, megyek, kiszellőztetem a fejem...-állt fel Harry és elhagyta a fülkét.Draco szemszöge
Komolyan mondom, megvannak számlálva a napjaim. Ezt úgy értem, hogy fogalmam sincsen, meddig tudom türtőztetni magam Potter előtt. Tavaly év vége óta, valami bekattant nálam és olyan erős vágyat érzek iránta, amit szinte leplezhetetlennek érzem. Szimpán ha meglátom merevedésem van. Fogalmam sincs, mi történt velem. Nagyon vonzz, mintha én lennék a fém, az a fránya Potter meg a mágnes.
Idén pedig még új frizurát is kellett vágatnia? Direkt csinálod Harry Potter? Malfoy vagyok. Nem szerethetek bele Potterbe. Chh, mintha tudnék parancsolni az érzéseimnek. És a lenti tájéknak....Ma azthiszem végképp elszakadt a cérna.
Harry:
Harry a vonat folyosóján kezdett lassan sétálgatni, és nem tudta kiverni a fejéből Malfoy arckifejezését. És magát az embert sem. Mindig is tisztában volt vele, hogy jól néz ki. De, idén túllépett egy határt. Már ha van olyan.
Harmadéves kora óta tudja, hogy a fiúkhoz vonzódik. És erre ő ébresztette rá. Mindig is táplált enyhébb érzelmeket iránta, de sajnos vagy nem sajnos ez az évek múltával egyre csak erősödött.
A gondolataiból Malfoy hangja ébresztett fel.
-Potter...-inkább morogta, minthogy normális hanszínben mondta volna. Egy fülke ajtajában állt, egyenesen a fiút fürkészve, ha jól láttam, egyedül volt.
-Malfoy?-néztett rá Harry kérdőn és megpróbálta nem végig mérni a szőkét, sikertelenül. Világosszőke haja a szemébe lógott, kékesszürke szemével mélyen az övébe nézett, fekete kapucnis pulcsija kiemelte sápadt bőrét, nem beszélve arról a feszes nadrágról...
-Ilyen jól nézek ki, Potter?- számított erre a beszólásra és azzal a szándékkal, hogy hergelje a fiút, így szólt.
-Meglehet.-majd már éppen indult volna tovább, nem akarta megvárni a fiú undorodó pillantását, de valaki megakadályozta ebben. Egy erős szorítást érzett a csuklóján, majd a kéz tulajdonosa berántotta a fülkébe és még mielőtt észhez tért volna, az ablakhoz nyomta. Egyik kezével Harry fejénél támaszkodott, hogy ne szökjön el,(nem mintha akart volna) a másikkal a pálcája segítségével lehúzta az ajtó redőnyét és bezárta a fülke ajtaját. A sebhelyes először alig jutott szóhoz, elvesztek egymást tekintetében.
-Mire készülsz Malfoy?-próbálta megőrizni az utolsó csepp hidegvérét, de a fiú szenvedélyes pillantása nem igazán volt a segítségére.
-Arra, amire már régóta.-suttogta, majd mielőtt Harry válaszolhatott volna, a szőke erőteljesen rátapasztotta az ajkait az övére. A fekete hajúnak kellett pár pillanat, hogy felfogja, hogy Draco Malfoy most őt csókolja, de aztán ő is beszállt, amit a fiú egy mosollyal díjjazott. Harry beletúrt Draco selymes hajába, Draco pedig még közelebb lépett a fiúhoz, a combját Harry lába között megtámasztva, ahol hirtelen megérezte a fiú merevedését, mire újra belemosolygott a csókba.
-Mi olyan mókás, Malfoy?-kérdezte halkan Harry Draco ajkai alatt a szavakat.
-Nem is gondoltam volna, hogy te is úgy fel vagy izgulva mint én.-vigyorgott pimaszul a szőke.
-Nocsak, te fel vagy izgulva?-kérdezte Harry, játszva a hülyét, majd hirtelen belemarkol a szűk nadrágon keresztül Draco férfiasságába, aki erre egy hangosat nyögött.-És tényleg.-vigyorgott a fiú.
-Szép kis húzás volt, Potter. Lássuk erre mit lépsz.-zilálta a szőke már Harry nyakára a szavakat, majd megnyalta az érzékeny bőrfelületet és apró csókokkal hintette be, egy helyen egy aprót szívott is, mire a sebhelyes felszisszent. Harry közben Draco hajába túrt, Draco kezei pedig felfedező útra indultak először Harry mellkasán, majd a hasizmán még a keze egyre lejjebb vándorolt. Mindkét fiúból halk sóhajok törtek elő, az érzelmeik hirtelen felszínre törése mindkettőjüket hirtelen érintette és megszűnt a világ körülöttük.
Harry érezte, ahogy a mardekáros hideg ujjai behatoltak a nadrágjába, és az alsónadrágon keresztül simogatni kezdte az érzékeny testrészét. Harryre hirtelen tört rá a vágy, hangosat nyögött és lökött egyet a csípőjével.
-Ezt most visszakaptad Potter.-mormogta a szőke, majd újra Harry ajkaira tapadt, azonban a fiú kényesztetését nem hagyta abba.
Ez így ment fél percig, majd Harry egyszecsak elengedte a szőke derekát és a pólója felé nyúlt, hogy lerángassa róla.-Hova ez a nagy sietség?-vigyorgott a szőke, mikor már kivette Harry nadrágjából a kezét és a saját övével bajlódott.
-Nem akarok az alsómba élvezni, úgyhogy gondoltam felgyorsítom a dolgokat.-válaszolta, miközben az ingét gombolta ki. A Mardekáros keze olyan ügyességgel kényeztette, hogy félő volt, hogy elélvez, mielőtt még igazán beindulna a buli.
-Jól is tetted.-mondta Draco, mikor márcsak egyszál alsóba állt Harry előtt, majd a griffendéles is követte. Draco Harry mellkasánál fogva tolni kezdte a fiút, egyensen a kabinban lévő szélesebb ülésrészre, majd mikor meggyőződött róla, hogy az elég puha, lelökte rá a fiút, aki vágytól izzó szemekkel nézett fel rá. Draconak fogalma sem volt, hányszor álmodott erről a pillanatról, milyen sokszor sóvárgott Harry után, így most hogy itt van nem csúszhat ki a kezei közül. Így gyoran egy szenvedélyes csókba részesítette a fiút, amibe a nyelveiket is bevetették.
-Nem hittem volna, hogy ezt valaha is megkérdezem, de biztos akarod ezt Potter? Ha igen, már nincs visszaút.-húzta perverz mosolyra a száját.
-Úgy nézek ki mint aki nem?-utalt arra, hogy éppen egyszál alsógatyában fekszik, fájdalmas merevedéssel, amin mellesleg Draco ül éppen és ezt a szőke is érezte.
-Helyes válasz.-suttogta, majd egy erőset lökött a csípőjével Harry merevedésén, amibe mindketten belenyögtek, az érzés leírhatatlan volt. Még egy kétszer megismételte ezt a Mardekáros, mindkettőjük agya ködbe burkolózott az érzés hatására. Draco újra megcsókolta az alatta fekvő fiút, az egyik kezével pedig a mellbimbóját kezdte simogatni. Ezután felült és egy elégedetlen ciccegést hallatott.
-Van még itt egy felesleges ruhadarab.-utalt az alsójukra, mire Harry egyetértően bólintott. Előszót Harry, Draco segítségével megszabadult tőle, Draco egy pillanatig még gyönyörködött a látványban, majd ő is levette, persze kínzó lassúsággal.
-Malfoy, szórakozol velem? Gyere már ide!-támaszkodott meg a könyökével a sebhelyes, majd elkapta Draco csuklóját és magára húzta, így már teljesen érezhették egymást tetsét. Az érzés halk nyögést varázsolt elő mindkét fiúból.
Régebben is mindig versengtek egymással. Kviddicsben, varázsigégben...most pedig abban, hogy ki tud nagyobb örömet szerezni a másiknak.
Draco ismét felül volt, egy csók után ráült Harry combjára, kezével végigsimított a fiú nyakától az alhasáig, ott azonban megállt, így Harry kénytelen volt felnézni.
-Gyerünk már, Malfoy, az őrületbe kergetsz!-nyögte.
-Nos, ezt jó hallani.-vigyorgott, majd rámarkolt Harry farkára és először lassú tempóban kényeztetni kezdte. A Griffendéles feje hátracsuklott és felnyögött. Eközben Draco előre hajolt és lágyan megcsókolta a fiút.
-Ahh...Malfoy...-suttogta Harry, amikor a fiú gyorsabbra vette a tempót, és nem tudta megállni, hogy ne nyúljon saját péniszéhez. Így ugyanbban az ütemben mozgott a keze a sajátján is, ami őt is halk nyögésekre késztette. Harry mikor már érezte, hogy közel jár a csúcshoz, gyorsan fordított a helyzetükön, így mire a Mardekáros észbe kapott, már alul volt. Harry gyorsan rámarkolt Draco álló tagjára majd az előbbinél gyorsabb ütemben mozgatni kezdte rajta a kezét. A szőke hirtelen gondolt egyet, feltérdelt, ügyelve arra, hogy ne akadályozza a mozdulataival Harry munkájat. A sebhelyes is követte ezt a mozdulatsort, kezét szigorúan Malfoy farkán tarva ő is feltérdelt. Úgy helyezkedett, hogy szembe legyenek egymással, megrakadta Harry csípőjét és közelebb húzta magához. Harry megértette, hogy mire volt jó ez a pozicio váltás, mikor Draco az ő férfiasságán kezdte újra mozgatni a kezét. Így ugyanabban az ütemben, egymással szemben, egymást kényesztették, miközben hangosakat nyögtek és egymás a vágytól elködösült szemébe néztek.
-Ahhh...Potter...mindjárt..-próbálta kinyögni a szavakat, amit Harry megértett, majd rákapcsolt a tempóra, ezzel egy időben a szőke is, majd Draco végigsimított Harry felsőtestén, mikor lenézett a sebesen dolgozó kezükre, majd Harry hátrahajtott fejére, aki halkakat nyögött, nem bírta tovább, Harry nevét kiáltva elélvezett, a fekete hajú pedig szintén abban a pillanatban Malfoy nevét zihálva élvezett el, és mivel mindketten ugyanabban a pillanatban érték el a gyönyört, az orgazmus pillanatában egymás szemébe néztek és a világ mégjobban megszűnt körülöttük.....
YOU ARE READING
He Is Mine
Fanfiction18+ Draco és Harry rég elfolytott érzelmei felszínre törnek. //Nem összefüggő sztori, apró kis szösszenetek a két fiú hullámvölgyes kapcsolatáról// -aki nem szívleli az ilyen történeteket, bele se kezdjen, ugyanis a két fiú közeli, szenvedélyes kapc...