2.Bűntetésben

1.5K 52 11
                                    

-Most ez komoly?!-dőlt hátra felháborodottan Harry és idegesen kapta a Mardekáros felé a fejét.-Ezt jól elintézted Malfoy. Ma lett volna az év legfontosabb kviddics meccse! Professzor úr nem lehetne...-nézett kérlelőn Pitonra a fiú, de a férfi belé folytotta a szót.
-Maga és Malfoy is pontban az utolsó óra után a bájitaltan teremben fog ülni bűntető munkán, ugyanis hetek óta azt kell tapasztaljam, hogy minden órán szekálják egymást.
-De ő kezdte!-Mutatott Harry felháborodva a mellette lévő padsorban ülő szőkére, aki ezt már nem állhatta meg szó nélkül.
-Ki kérem magamnak, te dobtad nekem azt a papírgalacsint!-kontrázott, majd egy ideig még elvitatkoztak, de Hermione véget vetett ennek egy kiáltással.
-Elég legyen! Úgy veszekedtek, mint egy öreg házaspár! Nem tudunk haladni az anyaggal miattatok!-mérgelődött.
-Köszönöm Granger, bár magam is megoldottam volna.-nézett végig a lányon gúnyosan Piton.
-Maguk pedig a fél óra bűntető munka helyett élvezzék a másfél órát. Az órának vége.-mondta, majd otthagyta az osztályt.
Harry a kezébe temette az arcát majd lassan felállt, hogy kövesse a barátait ki a teremből, még mindig fortyogott a dühtől, legszívesebben megfolytotta volna Malfoyt a saját kezével. Miért kell őt mindig felhúznia??
A következő pillanatban egy halk suttogó hangot hallott, egyenesen a fülébe, érezte a csiklandozó lehelletet.
-Akkor két óra múlva Potter...-Harry odakapta a fejét és kikerekedett szemmel nyugtázta, hogy a hang tulajdonosa Malfoy volt, aki egy perverz mosollyal a szája sarkában elhagyta a termet. Harry nem tudta mire vélni ezt a dolgot, úgyhogy csak megrántotta a vállát és igyekezett figyelmen kívül hagyni a fiú hangjára és közelségére reagáló testrészét.

Két óra múlva Harry óriási léptekkel haladt a terem felé. Az ajtó előtt megállt, egy nagy levegő után pedig belépett. Draco a hátsó padban ült, lábát a padon nyugtatta, és ugyanazzal a mosollyal nézett Harryre.
-Késtél...
-Hol van Piton?-kérdezte Harry, igazán nyugtalanította, hogy nincs tanár a közelben.
-Ő ma nem jön, sürgős elintéznivalója akadt.-rántotta meg a vállát a szőke, majd jól végig nézett Harryn, aki nem tudta hirtelen mit kezdjen magával és a zavarával, ezért leült a Malfoy melletti padsorba és birizgálni kezdte az ujját. A szőke minden mozdulatát követte, majd mikor megelégelte a szemüveges bámulását megszólalt.
-Valamivel csak elkéne üssük ezt a másfél órát nem gondolod?-Harry a szőke hangjára odakapta a fejét, ami érdekesen hatott a szívére, érdekes érzés lett úrrá rajta.
-Mire gondolsz?
-Mondjuk felelsz vagy felelsz. Persze, hogy legyen valami tétje is, ha egy kérdésre nem válaszol valamelyikőnk, akkor annak meg kell tennie azt amit a másik mond.-Draco szája sarkában egy huncut vigyor jelent meg.
-Legyen.-egyezett bele Harry, majd teljes testével a Mardekáros felé fordult.-Te kezdesz.
-Nos....van valakid Potter?-tette fel a kérdést mire Harry meglepődött, de válaszolt.
-Nincs.-Dracobol egy apró megkönnyebbült sóhaj tört elő.-És neked Malfoy? Csak nem Pansy?-Draconak az égig emelkedett a szemöldöke, majd egy apró kuncogás után a fejét rázta.
-Erre igazán kevés esély van, mivel meleg vagyok.-vigyorgott Harryre, aki hirtelen köpni nyelni nem tudott.
-Tessék?
-Jól hallottad Potter, bár ezt eddig rajtad kívül mindenki tudta, vagy legalább sejtette.-forgatta a szemét Draco.
-Jó ég....
-Ennyire meglepődtél?
-Nem, nem az a meglepő, hogy az vagy. Inkább az, hogy én is...-vallotta be Harry, mire Dracon volt a sor, hogy alaposan meglepődjön. Mindig is táplált érzelmeket a Griffendéles felé, de azt a legmerészebb álmaiban sem gondolta volna, hogy a másik is a férfiakhoz vonzódik. Pár másodperc csend állt be, amit Draco tört meg.
-Nos, ez...erre nem számítottam.-Harrynek muszáj volt gúnyosan elmosolyodnia, hogy végre sikerült neki is meglepni a szőkét.
-És...jártál már fiúval?-kérdezte Draco, mire Harry visszagondolt arra a kapcsolatnak nem mondható dologra Charlie Weaslyvel, majd elfintorodott.
-Nem nyilatkozom.-rázta meg a fejét. Isten ments, hogy pont Draconak mondja el először az első csók történetét.
-Biztos vagy te ebben? Így teljesítened kell egy kívánságomat.-vigyorodott el Draco.
-Halljam.
-Nos, innentől a játék végig a keresztnevünkön kell szólítanunk egymást...Harry.- a Griffendélesnek a neve Draco szájából olyan érzést váltott ki belőle, ami végighaladt az egész testén és kellemes bizsergést hagyott maga után.
-Legyen, Draco. - mondta, majd ez az érzés végighaladt a szőke testén is és mégjobban vágyakozott a fekete hajú után.-Neked volt már bármilyen testi kontaktusod fiúval?-kérdezte Harry, mire Draco visszagondolt az első alkalomra egy Jacob nevű aranyvérű fiúval a Mardekárból és akaratlanul is elvigyorodott.
-Volt.-mondta szűkszavúan. Azon gondolkodott, hogy mi olyat tudna kérdezni, amire Harry biztosan nem válaszolna, így újabb dolgot kéne teljesítenie.
-Nos, Harry...a két barátod közül Ront vagy Hermionet szereted jobban? - kérdezte gonosz vigyorral, tudta hogy ez teli találat. Harry arca el is komorodott, majd így válaszolt.
-Mindkettőt ugyanannyira. Erre ismét nem tudok válaszolni.-sütötte le a szemét.
-Harry...-állt fel a székéből Draco, majd a fiú felé sétált.-Csókolj meg.
-Mivan?-kerekedett ki Harry szeme.
-Jól hallottad. Egy kis csóktól semmi bajunk nem lesz.-vigyorgott, mikor márcsak egy lépésre állt a fiútol. Tekintve, hogy Harry is vágyott erre a csókra felállt és közel hajolt Dracohoz.
-Legyen.-suttogta, majd egy hirtelen mozdulattal rátapasztotta a meglepett szőke ajkaira az övét. Draco arra számított, hogy elutasítja, és kellőképpen meglepte Harry szenvedélyessége és a csóktudása.
Azonban egy valamivel nem számoltak. Nem tudták abbahagyni azt a fránya csókot, ami kicsit hosszabbra sikerült mint tervezték, Harry egyik kezével beletúrt Draco hajába, Draco pedig végigsimított Harry hátán, belemarkolva a fenekébe.
A csók közbe egyre intenzívebb lett, a nyelvüket is bevetették a kis játékba. Harry tért észhez először, amikor Draco hozzányomta az ágyékát, megmutatva ezzel az izgalmának jelét. Harryt ekkor túlságosan erős érzés kerítette hatalmába, így megszakitotta a csókot és Dracoenak támasztotta a homlokát.
-Mi a szart csinálunk? - zihálta.
-Mondd, hogy te nem élvezed és azonnal abbahagyhatjuk.-kapkodta a levegőt Draco is, majd egyik kezével óvatosan Harry pólója alá nyúlt és a hasát kezdte el simogatni.
-Nagyon is élvezem. De rólad nem gondoltam volna...
-Én sem, hidd el. Mintha én irányítanám, hogy kihez vonzdódom, vagy kire izgulok fel.
-Ezek szerint rám felizgultál? - vigyorgott Harry.
-Döntsd el te.-suttogta, majd óvatosan megragadta Harry csuklóját és ráhelyezte a Griffendéles kezét saját férfiasságára, ami valóban már eléggé kikívánkozott abból a nadrágból. Harry felnézett Draco vágytól izzó szürkéskék szemeibe, majd le a rózsaszín ajkaira, amit a szőke óvatosan beharapott. Ennyi kellett Harrynek, az ő ajkait újra rátapasztotta Dracoéra, a kezével pedig belemarkolt oda, ahol eddig egyhelyben tartotta a kezét, Draco pedig belenyögött a csókba.
Az ajkuk elvált addig, amíg Harry lesegítette a szőkéről a pólóját, majd amíg az a nadrágjával babrált, Harry is levetkőzött. Draco gyorsan körül nézett, majd a tanári asztalon megállapodott a tekintete, a következő pillanatban pedig felvette az ölébe Harryt és lefektette a tetejére és fölémászott.
-Biztosan velem akarod az első alkalamat? Nem mintha már lenne választásod.-kérdezte két csók között Harrytol a fiú.
-Nem is igazán akarnám mástól.-válaszolta, mire Draco végig simított az ujjával az egész testén, mire libabőrös lett.
Az alsónadrágot is lerángatták magukról, Draco pedig nem késlekedett, apró csókokkal hintette be Harry alhasát, majd egy hirtelen mozdulattal végignyalta a teljes hosszát. Harry óriásit nyögött a hirtelen érzésre, az élvezettől hátraverette a fejét és érezte, ahogy Draco dolgozik a szájával.
-..Draco..mindjárt....-nyögte Harry, amikor már érezte, hogy közel a csúcshoz, a szőke gyorsabbra váltotta a tempót, majd pár másodperc múlva átváltott kézre, mire Harry a fiú nevét nyögve elélvezett.
A Mardekáros föléhajolt egy csókért.
-Na, milyen volt?-nézett kedvesen a szemébe, a zöld szemek elvarázsolták, nem beszélve a kipirult arcról.
-Eszméletlen.-suttogta Harry.
Látta Dracon, hogy már ő is vágyik a kielégítésre, ezért óvatosan felült és egy ügyes mozdulattal fordított a helyzetükön és így ő került felülre. Egy kis ideig gyönyörködve nézték egymást, majd Harry lehajolt egy csókra, a kezével pedig végigsimított a szőke egész testén, aki türelmetlenül fészkelődött.
Harry óvatosan elkezdte mozgatni a kezét a Mardekáros legérzékenyebb testrészén, aki csukott szemmel sóhajtozott, közben Harry derekát simogatta. Mikor Harry látta, hogy Draco gyorsabban veszi a levegőt és egyre hangosabban nyögdécsel leállította azt amit csinált és kérdőn nézett a fiúra.
-Biztos vagy ebben? Azért megkérdezem mégegyszer.-mosolygott Harry, mire Draco határozottan bólintott.
-Most már szerintem lebuktam, hogy régebb óta vágyom erre mint azt valaha gondolnád.-suttogta Draco, mire Harry egy félmosoly után Draco kezére rákulcsolta az ujjait és óvatosan behatolt...
A szőke erősen szorította a Griffendéles kezét, nyögött egyet, az arca eltorzult a fájdalomtól. Először Harry lassan mozgatta a csípőjét, hogy Draco megszokja az érzést, majd mikor látta, hogy egyre jobban kisimulnak az arcvonásai és elkezdett az élvezettől kéjes nyögéseket hallatni, majd márcsak egyre többet akart. Harry ekkor gyorsított a tempón, mire a Mardekáros végigszántotta körmeit a fiú hátán, aki szintén a fellegekben járt, ez az új csodálatos érzés elvette az eszét, csak a most alatta fekvő emberre tudott gondolni, akinek most belenézett a gyönyörű vágytól izzó szemébe, ő pedig visszanázett rá. Mikor Draco kis idő után érkezte, hogy el fog menni két nyögés között megszolalt.
-...Gyorsabban Harry..-a sebhelyesnek nem kellett kétszer mondani, ismét gyorsított, így már ő is érezte, hogy hamarosan a csúcsra ér.
Pár perc múlva teljesen egyszerre érték el a gyönyör kapuját, minden elsötétült, Draco hangos nyögését Harry elfojtotta egy csókkal, majd kifulladva legördült a fiúról, aki még alig tért észhez.
-Harry...-kezdte Draco.
-Igen? - fordult lassan a fiú a szőke felé, aki megigézve nézte.
-Azt hiszem tetszel nekem...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He Is MineWhere stories live. Discover now