Karkhat chhungzet chu Kim taehyung nu leh pa te chuan taehyung chu an zawng tawh a . Police an ruai duh bik silo. Chhan chu jungkook te khan police an ruai chuan an fapa chu thah a an vauh ani. Jin leh Jimin pawh an mittui te chu an tla banglo. Pakhat in a thiantha ber chu a ngaiin angaihtuah takzet a ,pakhat ve thung chuan a nau chu thil a ei tha ang em? An tihduhdah viau ang em nge ni a , ei tur leh mut na tur pawh pelo in an awm tir mai² dawn . jin chu lo trap chhuak thawt in " ka nau kha engtin tak awm ang mawh ala dam ang em? Pa engthil chiah nge an duh hi ka hrethiam thei lo . engvang a Tae berkher kidnap nge an Ni. Naupang duh awm tak leh fel tak ani asin . hetiang hi engvanga kan chung ah thlemg nge ani. " tiin jin chu atrap zawi² a .
" bawiha ka hre mai bik lo ani hi. Engthil sual nge kalo tih lo tianga tae bawih an' atuar tak mai hi " tiin Mr Kim pawh chuan beidawn hmelzet chuan ati sapa.
" kafapa chu engtin tak awm ang mawh ,, naupang mai ala ni sin , jimin bawiha kan Taetae hi kan hmu let leh ang ti rawh " Mrs kim pawh chuan tap zawi² in atia .
Jimin pawn " nute , engkim atha leh vek mai ang ti bak in achhang thei lo ani.
7
Tae hi engtin tak awm ang mawh , a chhungte sawi ang chuan ,, ei tur , riahna tur leh thawmhnawh Te an pe lo dawn em Ni? Buai na ber chu engvang a Tae hi kidnap ve ngawt nge mawh an ni leh . Eng thuruk chiah nge an in kar ah hian a awm ? Jungkook leh a thiante hi tute chiah nge an nih leh ? Huizz hringnun hi chu buai na hlir ani . khawvel hi zawng buai na hlir a khat ani hi .tute pawh hian mahni tawk a buaina kanlo nei theuh hi a .....
********************************
" sejin , ka hria lom , master Bang-a hnen ah chuan engkim a that thu in lo hrilh mai rawh .
" mahse ,, jungkook engtik chen nge kha naupang kha kawlh in tum hna kan ngah ania "
" nia kan hria alom mahse,, i hriat kha sejin heng thil ka tih na chhan chu "
" nia kei chuan ka hriatthiam pui khawp mai che mahse ,, master Bang-a xawk hi ni buai na chu hna nitin a tam tual² sia nagni aia kan hna ah hian expert an awm bawk silo.
" aw leh ka hrethiam e . engpawh nise next week ah chuan khalam ah kan rawn kal tawh ang"
" ani chuan ,, jungkook engtinge i tih zel dawn Mr kim fapa chu ?
" Ka hrelo . Tih dan a awm leh zel mai ang niphawt aw " tiin jungkook chuan phone call chu a cut a .
Ni e jungkook leh a thiante pahnih hi Bang sihyuk hnui ah thawk an nih.Bang sihyuk hi tunge ? bang sihyuk chu mafia pawl ang reng nichiah silo ah an ho tupa ber chu ani.Gun( silai) leh drugs te an tawlh ru thin a , mahse mi an that ngai lo thung . Jungkook pawh hi an chhungkua khawsak a harsat em vang in Bang sihyuk hnui ah thawk ve mai kha ania , hna athawk that thei em avang hian bang sihyuk thinlung pawh a hneh em a , a duhsak na a dawn bik em vang in tun ah chuan mi hausa tak ani tawh ani. Yoongi ( Suga ) leh Rm te pawh hi chuta tang a , tawng ania , mahse hei tun ah chuan an thiantha ber te an nih tak hi.... Mahse Tae a kidnap chhan ber hi chu thui tak ani. Bang sihyuk thupek vang ah man pawh an ni lo. Hun in ala hrilh xel ang chu....
Tae chhungte ngaihdan kha chuan Tae hi hrehawm tak a , a awm an ring a , mahse ani hauh lo.
" taehyung , ka chhuak lawk dawn a enge i ei duh ang? Kalo hawn ang che " tiin Rm chuan a xawt a .
" hyung ,, ihhhh,, mizo baih Ka ei chak han ti ngawt ila ihmu zo der awm silo. Chuvang chuan ,, pig cake Ka duh mahse,, chupawh chu i hmu zo lo anga chuvang chuan i duh² ni mai ka makpa hual "inla cute zet chuan ahan tia.
" Rm taehyung khan a kidnap zawk che mi? Khatiang love story phuahchawp hmang khan a bawl a zo tawh che nikha. I at em² dan hi minti zak." suga chuan nin hmel zet hian atia.
YOU ARE READING
I HATE YOU , I lOVE YOU ( taekook)
Romancetaebottom topkook Taekook story bik ni mahse side ship awm dawn tho ania . main ship : Taekook side ship : yoomin side ship : Namjin And ophope🤣🤣🤣