Дахин нэг өглөө эхэллээ. Бүх зүйл жирийн сайхан байсан ч гал тогооноос гарах хорт уусмалын үнэр энэ өдрийг баллаж орхих нь тэр!
Хани: ПҮҮҮҮҮ ЁООО ПАК ЖИМИН! ҮХСЭН ҮЛИЙГЭЭ ХИЙЖ БААХАН ХОР ХУТГААД УНАВАА!
Жимин: би биш шдээ. гэж хэлээд 00оос гарав.
Хани: тэгвэл энэ хэн юм? хэмээн орноосоо босох мөчид. Гал тогооноос үс нь дээшээ арвайж сарвайсан нүүр нь утаанаас болоод хар болчихсон нэг гартаа хутга нөгөө гартаа зууралдсан ногоон шингэн барьсан хэн ч харсан 'Өөө яанаа шулам байна!' Гэхээр эмэгтэй гараад ирэх нь тэр.Жимин: ЯАБА ГАБА! гэж хэлээд айсандаа ухаан алдах нь тэр.
Санни(би): энэ хэн бэ?
Хани: Жимин босохгүй бол би чиний баавгайтай дотуур хувцасыг чинь хаялаа! Жимин годосхийн босов.
Санни (би): Энэ хэн юм бээээ??
Жимин: Миний сайхан бамбруушд хуруугаа хүргээд үзээрэй!
Санни(би): энэ хэн..
Хани: ПАААХХ БӨГСӨН ДЭЭРЭЭ БАМБРУУШТАЙ БАМБРУУШ НЬ БАМБРУУШ БАРЬЦАН ДОТУУР ӨМДӨНД ЧИНЬ ҮХСЭН Ч ХҮРЭХГҮЙ!
Шулам (Жонгүүг): ХАНГАЛТТАЙ! МУУХАЙ ХОСУУДЫГ УСТГАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ ИЙНХҮҮ ЭХЭЛЛЭЭ!гэж хэлээд барьж байсан хороо шидэхэд Жимин Ханигийн урдуур орж халуун шингэнд түлэгдэв.
Хани: Аяа Жимёо минь чи минь яагаад миний урдуур орж байгаа юм бэ?
Жимин: Ай Хальетта минь. Шулам шуламаа алвал чөтгөрийн хорлол болдог юм гэсэн. Би чинь тийм нүгэл хараад суух хүсэл ч алга.
Хани: энэ ийм төмс дураак шдээ!
Санни(би): наад Жимин чинь түлэгдсэн биздээ эмнэлэг явахгүй юм уу?
Жонгүүг: Ахххх төлөвлөгөө нурлаа... Би буцаж ирнээ.... гэж хэлээд хаалга саваад гарав.Хани: за бoс Жимин-а эмнэлэг уруу маааршш!!
Жимин: зассс сураагүй юм бишЖимин нэг хүүхдийн тэрэгн дээр гараад хэвттэл Хани араас нь түлхээд тэр хоёр эмнэлгийн зүг явав.
Жимин: Болно доо болно доо хоёулааа
Хани: Бороотой зуны үдэш ирнэдээ
Жимин: Бодохоос чи минь шулам шиг дээ хө
Хани: Зам уруу түлхэхээ мэдий дээ мэдий дээ хөөө
Санни: Байна уу? Жонгүг чи хосууд алах захиалга авж байгаа гэсэн үү? Би захиалга өгөх гэсэн юм..Next update: 2020.06.17
Want: 10-20 vote~
By: sunnyay^^If you enjoy it like and comment like this kind of fic then follow me♥
Хэрэв таалагдаж байвал лаяк комм. Зохиолын төрөл бичигдэж буй хэлбэр таалагдаж байвал ФОЛЛОВ МИ♥
YOU ARE READING
⊙Couple□Day⊙Routine□
FanfictionХани: ХӨӨЕ МУУ ДУРААК МИНЬ! Жимин: яааааяяя л даа эээжээээ Т^Т Хөгжилтэй төрлийн зохиол хэт хүндээр тусгаж авахгүй байхийг хүсий.