Сутринта се събудих.Станах и почнах да се оправям.
Днес трябваше да ходим до Бусан, защото имаме работа.Ще продаваме наркотици на някакъв приятел на Yoongi.Така де аз нямам против ще имам пари все пак как да имам против.Не съм кучка, но се държа като такава с хората, които го заслужават.И не парите са най-важни просто за мен тва е нещо друго.Така де няма значение.На срещата щяхме да сме аз Хюна, Yoongi и неговият приятел.
Звъннах на Хюна:Аз:Хюна готова ли си
Тя:Да ма жина само да се обуя
Аз:Добре ще дойда да те взема
Тя:Оке чакам теИ затворих.Слязох долу и отидох до кухнята там имаше палачинки.
Някоя от прислугите ми е направила.Взех си една за из път и тръгнах.Хюна беше излязла пред къщата и ме чакаше.
Хюна:
Аз:Бре за кой си се наконтила така ма.До колкото си спомням Тае няма да е там-казах аз и се засмях, а пък тя се изчерви
Тя:Кой го казва.Я се виж колко си наконтена също.Ще ми държи тя сметка-скастриме и аз млъкнахSkip time
Вече пристигнах ме на оговореното място.Yoongi дойде с.........
Г.Т.Yoongi
Днес трябваше да продадем стока на един стар приятел.И трябваше да ходим до Бусан.
Отидох там и видях Jimin.Стар приятел познавам го от доста време.
Беше се променил доста.Но пак си остава дребосък.Аз:Охо и това ако не е прочутия мафиот Jimin
Той:Здравей и теб Yoongi
Аз:Как си?Какво правиш?Как е живота имали гаджета-маджета.
Той:Ами добре съм.Чакам си стоката и няма гаджета само някакви курва за удоволствие.
Аз:Пак е нещо
Той:Да.Ам Yoongi чакаме ли някой
Аз:Да.Две момичета
Тогава те дойдоха.Г.Т.Jimin
Това е момичето от бара.Супер ама тя дилъркали е.Хммм не ми изглежда на такава.Ама то всичко е възможно.Г.Т.Т/И
Yoongi дойде с онова момче от бара.
Тоз пък да не е дилър или пък просто иска малко наслада.Хмм все тая.
Аз:Здравей Yoongi
Yoongi:Здравей Т/И, Хюна.Това е Jimin.Jimin това са Т/И и Хюна.
Jimin си подаде ръката към Хюна тя, я хвана и се здрависаха.След това понечи да се здрави са и с мен.
Jimin:Jimin приятно ми е красавице-хвана ръката ми и я целуна.Аз се зачервих, но не го показвах видимо.
Аз:Т/И приятно ми е
Аз:Е Jimin ти на колко си
Той:На 17 ти
Аз:Също
Той:Супер
Хюна:Добре ам ти какво си търсиш
Jimin:Ами трева
Аз:Колко
Jimin:2 пакета, но да са по пълни
Тогава аз отворих чантата си и изкарах тревата и му, я дадох.
Jimin:Благодаря колко ще е сумата
Аз:160 000 вона
Jimin изкара една пачка с пари и ми ги даде.Аз ги взех и ги напъхах в чантата си.
Хюна:Ами след като работата е уредена искате ли да хапнем нещо
Всички без нея:ДаОтидохме до една близка закусвалня и си поръчахме нещо за ядене.До като чакахме си говорхме.
Аз:Е Jimin ти какъв си
Jimin:Мафиот
Аз:Хъммм не изглеждаш на такъв
Jimin:Защото мога да се прикривам красавице.Ти каква си.
Аз:Мафиотка
Jimin:Ами и ти не приличаш на такава
Аз:Еми скъпи мой и аз мога да се прикривам
Jimin се засмя и тогава храната дойде.Почнахме да ядем.Като приключихме си поговориме още малко и вс се прибрахме.Аз се прибрах и оставих колата на прислугата да, я паркира в гаража.
Отидох в кухнята и видях една слугиня да подрежда масата за ядене.Аз само стоях и гледах.Тя ме видя и се поклони.
Тя:Госпожице Т/И вечерята е сервирана
Аз:Не благодаря не съм гладна, но вие можете да хапнете
Излязох и се запътих към стаята ми.Взех си телефона и видях часа, че е 22:07.Отидох да си взема душ.И да си направя процедурите и легнах, защото утре съм на училище.Хай хора.Най-накрая да я кача тая глава буквално една седмица се чудех какво да напиша.Сори че е кратка и сори ако има грешки.
Ай чао до другия път.I purple you💜
YOU ARE READING
Mafia
FanfictionИма две лъжи и една истина.Ти трябва да познаеш коя е истината и те пускам -каза Jimin Слушам-отговорих аз Първо-трябва да те убия Второ-ти няма да избягаш от тук И трето-Обичам те За толкова тъпа ли ме мислиш.Третото.Ти не обичаш и няма да ме за об...