0.2

15 4 2
                                    

Keyifli Okumalar❤️

Bilinmeyen Numara : Sen geçince semtimi sever gibiyim...

Bilinmeyen Numara: Rüzgarında ben de yıkılır gibiyim

Bilinmeyen Numara: Doğal afetim , ol gel , yine kabul

Bilinmeyen Numara : Seni çok sevdim beni çok sev

(Görüldü)

Bıkkınlıkla nefesimi dışarıya verirken masada ki herkes 'yine ne var lan ?'
bakışı atıyordu. Omuz silkip çikolatalı sütümü almak için  yanlarından ayrıldım.

1.61 olan boyum tek burada işe yarıyordu. Aralarından hızla geçip sütümü aldıktan sonra muzipçe sırıtarak sütüme bakıyordum. Galiba Atlasla evlendikten  onun başına kuma çıkartabilirdim. 

Yine kendi kendime boş boş şeyler düşünürken karşımdaki hayvana çarpmam bir oldu elimdeki süt beni bırakıp yerle aşk yaşarken , çarptığım kişi yüzüme bile bakmadan koşarken özür dileyip gitti pis bok Atlas.

Sinirden kudurmak üzere olan ben beni güya sakinleştirmeye çalıştırırken sinirimi  iki katına çıkaran mal Büşraya ölümcül bakışlarımı yolladıktan sonra , ağzına görünmez fermuar çekip diğerlerinin salak salak fantazileri anlattıkları iğrenç konuşmaya katıldı. Etrafıma boş boş bakarken Furkan ' nın bana doğru çikolatalı sütle geldiğini görünce "En sevdiğim ikizim "  "Benden başka ikizin mi vardı salak  kurduğun cümlede ki eklere dikkat edelim "

Arkadan Can " Başımıza edebiyat hocası kesilme lan " dediğinde Furkan'a bakıp anıra anıra gülüyodum. Furkan sütü açıp kendisi içmeye başlayınca ağzıma görünmez fermuar çekip kedi gibi ona bakmaya başladım o da cebine koyduğu diğer sütü bana uzattı. Saçlarını karıştırıp
Büşra'nın yanında eski pozisyonumu alıp erkekler PUBG' den bahsederlen biz Büşrayla gelen geçeni eleştiriyorduk.

**

Öğle tenefüsüne dakikalar kalmıştı ama resmen vakit geçmek bilmiyordu. Fizik dersinde halden hale girebiliyordum. Eslem hoca tahtaya soru yazarken bende telefonumu çıkartıp Atlasa mesaj atmaya karar verdim.

Bilinmeyen Numara: Selam bebek ben kelebek .

Atlas: Selam canım ben amcanım .

Bilinmeyen Numara: Dersiniz boş mu ?

Atlas: Evet 😜 Senin ?

Bilinmeyen Numara:  Eslem Hoca tahtaya soru yazmaya başladı o boşlukta yazıyorum.

Atlas : Demek 11 gidiyorsun :)

Atlas : Tenefüste sınıfını buldum bil.

Bilinmeyen Numara : Siktir.

Holaaaaa

Vote atmayı unutmayalım.

Yeni bir hikaye sizce nasıl gidiyorum ?

Hayalet okuyucu olmayal ilk bölüm 12 kişi okumuş ama 4 oy
:(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen Numara || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin