yeni Başlangıçlar

79 19 23
                                    

Ben aylin sönmez. Yeni okulumda ilk günüm. Babamın işinden dolayı 4 kez okul değiştirdim. Aslında güzel bir duygu her yerde yeni arkadaşların olması fakat onlardanda ayrılmak bir hayli zor. Neyse yeni okulumdan ayrılmamak ve güzel bir çok arkadaş edinmek umuduyla başlıyorum.
Başlıyorum kelimesi biraz beni korkutsada içimde güzel bir his var.
Neyse Müdürün söylediğine göre sınıfım 11/C
Karşıma çıkan ilk kişiye sordum on birlerin katı kaçıncı katıydı.
İçimden ne kadar saçma bir cümle kurduğumu düşünürken karşımdaki - sen hengi şubedensin
- c

- Benim sınıfımın karşısı ben 11/D deyim. Sen yenisin galiba bende yeni başladım yani bir hafta oldu. Benim adım bensu sert seninki ne?
Evet galiba başlar başlamaz arkadaş edindim.

- Benim adımda aylin

- Aylin ne

- haa pardon aylin sönmez babamın işinden dolayı geldim.

-Baban ne iş yapıyor.

- Beyin cerrahı.

- işte yeni sınıfın.
Ne ara geldik hiç fark etmemiştim.

- Teşekkür ederim.

- Birşey değil birşey olursa bana gelirsin sonuçta senden daha iyi tanıyorum.

- Tamam

Tamam diyip kestirip atmak biraz ayıp oldu sanki. Ama neyse ben bir yer bulup oturayım. Ön olmaz ilk günden inek gibi görünüm. Arka hiç olmaz o zamanda tembel gibi en iyisi ortadan bir yer bulmak. işte burası güzel hem çantada yok demeki boş.

- Pardon

- Özür dilemene gerek yok.
En sinir olduğum cümlelerden biri
fazlaca okala davrandım ama birden ağzımdan çıktı.

- Allah allah hem yerime oturuyor hemde bana laf sokmaya çalışıyor sen kim olduğunu zannediyorsun. Yenisin belli o zaman kuralları bileceksin.

1- Burası benim mekanım burda-

Lafını bitirmeden sözünü kestim çünkü bana kimse böyle devranamazdı.

- iyi o zaman mekanın sahibi yeni geldi.

- kızım ben müdürün kızıyım bana böyle davranırsan bu okulda yerin yok bilesin.

- Bakıyorumda babamızın arkasına sığınıyoruz senin beynin yokmu beni bu okuldan  babasız  gönderemezmisin. İyi o zaman madem babamızın arkasına sığınıyoruz o zaman babama söyliyeyim sana beyin nakil etsin çok lazım galiba. Ha bu arada babam beyin cerrahı.

- Sen şimdi görürsün babama söylediklerini söyliyeyim bakayım okuldan gidincede böyle havaya girebilecekmisin.

YENİ BAŞLANGIÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin