Şuan anladığıma göre bu yer doluydu aslında ona inat ordan kalkmazdım ama suçsuzken suçlu duruma düşmek istemem. Ben etrafıma bakınırken arkadan bir kız bana seslendi.
- Yeni kız benim yanım boş. Oturabilirsin.
- Sağol
"diyip yanına oturdum"- Ee yeni kız senin adın ne ha yani benim için sorun değil sana yeni kız diye bilirim.
- Yeni kız demene gerek yok ben aylin
- Aylin ne
Ya bugün milletin bana kastımı vardı yoksa bendemi bir problem. Anlamıyorum sanki soyadımı söyleyince beni daha iyi tanıyorlar.
- Sönmez
- İnsanlarla konuşmayı pek sevmiyorsun galiba zor zar ağızından 2 kelime aldım resmen
- Ha yok geldiğimden beri aynı sorular
Neyse beni boşver senin adın ne- Ben nisa ateş
- Peki şu müdürün kızının adı ne
- Sıla
- Sıla ne
Hahaha afedersin birden gülmem geldi sıla benim kardeşim- Gerçektenmi ee o zaman neden beni
Yanına otuturdun kardeşin benden pek hazmetmiş değil.- Ha o mesele ee bende kardeşimden pek hazetmiyorum ama mecburen katlanıyorum. Seni ben sevdiğime göre seni bir yere gönderemez.
Tam o sırada müdür ve sıla içeri girer.- HA baba işte nisanın yanında. Bide yalandan ablama masum ayağı çekip bu okuldan gidemeyeceğini zannediyor. Çabuk kalk ordan ablamın yanına geçip kendini boş yere yorma dediklerini unutmadım.
- Yeter sıla ben yanıma oturmasını söyledim. Hem ilk günden kızın üstüne gitmeseydin, kız sana bunları söylemeyecekti.
- Neden biliyorsun. Sana üç harflilermi söyledi.
- Hayır senin arkadaşlarınla ben konuşamıyorum.
Dediği an sınıfta birden bir gürültü koptu herkes oooo nisa vudu gol oldu.
Ordan bir çocuk- Acaba sıla bu gole karşılık vericekmi dediği an birden etraf kahkahalarla doldu. Ben bile gülmemek için zor tutuyordum ki son noktayı müdür koydu.
- Böyle sorunlarla uğraşmak istemiyorum bu sınıfa gelen herkes bir biriyle arkadaşlık kurmak zorunda. Ona göre davranın.
Müdür çıkar çıkmaz sıla bana doğru gelip aynen şöyle dedi.- Ablamı yalanlarınla kandırdın tebrik ederim ama sana bunun hesabını emin ol çok kötü bir şekilde ödeyeceksin ama bana hiçbir şey olmuyacak onu sonradan kafana baban tarafından nakledilmiş beynine sok.
Ben resmen ağzımı açmadım yada açamadım çünkü daha yeni geldim ve herkesin diline düşmek istemiyordum. Ama doğrusunu söylemek gerekirse kızdan biraz tırstım. Sonuçta müdürün kızı herkes onu savunur. Ama bende aylinsem o eğer bana bulaşırsa bende ona bulaşırım. Sonuçta hayat hep güzel geçecek diye birşey yok karşınıza bazen zehirli otlar çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BAŞLANGIÇLAR
ChickLitBabasının yüzünden sürekli okul değiştiren aylin yeni okulunda başına gelenler