Aslında bu duyuruyu yapmama gerek yok çünkü hikayeyi yazmaya daha yeni başladığım için pek fazla okuyan kişi yok.
Bu nasıl bir mantık gerçekten bende bilmiyorum. Her neyse asıl konuya gelecek olursak; bölümleri tekrardan düzenlemeye karar verdim. Gittikçe düşüncelerimin tıkandığını hissediyorum ve bu beni çıldırtma seviyesine getirdi artık. Buğra ve Aymira hakkında ne yazacağıma bir türlü karar veremiyorum. Klasik hikayeler gibi olmasın istiyorum, farklı bir şeyler denemek istiyorum ama hikayenin gidişatına göre bu pek mümkün olmuyor.
Saçma bir hikaye yazmak istemiyorum, tesadüflerle dolu olan karşılaşmalardan yapmak istemiyorum. Mesela Aymira ve Buğra bir yerde karşılaştıkları zaman bunun sürekli tesadüf olmasını istemiyorum. Kendi istekleri için bir araya gelmelerini istiyorum. Tabi bu, arada tatlı tesadüfler olmayacağı anlamına gelmiyor.
Ama bunu nasıl yapacağım gerçekten bilmiyorum. Gittikçe tıkanıyorum. Bu yüzden belirli bir süre boyunca yeni bölüm atmayacağım. Bu süreçte, düşüncelerimi toparlayacağım ve olabildiğince mantıklı fikirler üretmeye çalışacağım. Eğer sizin de önerileriniz olursa özelden yazabilirsiniz. Birilerinin fikirlerini almaya ihtiyacım var sanırım.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
Hadi, eyvallah.