SM-1

124 10 5
                                    

Bölümler biraz kısa farkındayım fakat bunu telafi edicem merak etmeyin :) biliyorum çok uzun bir aradan sonra geldi bölüm bunun için hepinizden özür dilerim :(
Keyifli okumalar dilerim ♡
Not: Multimedya da can var♡
Not:Lütfen oy vermeyi unutmayın ♡ :)

2 ay önce ...

Dışarıdan yağmur damlalarının sesi geliyor bir yandan da alarm çalıyordu . Ama bu havada sıcacık yataktan kalkılır mı ya ? Bende istemiyorum kalmayı zaten ama işte mecburiyetler ... Yavaşça yataktan doğruldum ve susmak bilmeyen o salak alarmı kapattım . Yine sıkıcı , zor ve saçma bir gün daha başlıyor.

Yeni okulumun kapısından girdiğim anda meraklı beni süzen gözleri üzerimde hissediyordum. Böyle durumlardan nefret ediyorum . Ne var yani yeni gelmiş olabilirim ama bu tüm herkesin bana bakmasını gerektirmez . Tabiki kimse bunu düşünmüyordu. Bu kadar uzun bakmalarinin nedeni belkide yaşadığımız coğrafya ya göre çok açık tenli olmamdi. Ama bu elimde olan bir şey değil sonuçta. Sakinliğimi koruyarak yürümeye devam ettim. Daha doğrusu devam etmeye çalıştım demek daha iyi olur sanırım . Çünkü sakin yürüyeyim derken daha da kasılmıştım. Neyseki bir sorun olmadan okuldan içeri girdim ve müdürün odasını aramaya koyuldum. Kafamı sert bir şeye çarpana kadar dalgın olduğumdan haberim bile yoktu. Sahi ne ara böyle düşüncelere dalmıştim ki . Anlık bir beyin sarsıntısi geçirmeme neden olan -tamam belki biraz abartıyor olabilirim ama olsun acımıştı sonuçta- sert şeye baktım. Kesinlikle kafamı çok sert vurmuştum yoksa bu karşımdaki bir halisünasyon dan başka bir şey olmazdı . Ben bunları düşünürken karşımdaki hayal gözümün önümde el sallayor aynı zamanda da "Hey iyi misin?" diyordu . Hemen girmiş olduğum transtan çıktım . "Önüne baksana yolun ortasında duruyorsun " diyerek bir karşılık verdim biliyorum öküzüm ama naparsın artık içime işlemiş :Ddd Yakışıklı halisünasyonum cevabım karşında afallamişti. Onu orda bırakarak yürümeye devam ettim .Ne yapacaktım ki başka lütfen . Tabiki ondan etkilenmedim .
Ahahah bal gibi de seni etkiledi
Hayır diyorum neden zorluyorsun beni şakire.
Evet bu görmüş olduğunuz da bendim mahalle kızı iç sesim . Kendisinin ad..
Sus kız ben kendimi tanıtırım . Evet canlar benim adım Şakire . Bu antilop beyinli kızla her n uğraşıyorum anam beni hiç dinlemiyor ki kafasına şey ettiğim . Neyse canlar ben yine böyle arada gelirim hadi kendinize iyi bakin . Öptüm say gömdüm baaayy.
Evet Şakire ile de taniştığınıza göre ben devam ediyorum :Ddd
Yakışıklı halisünasyonumu geride bırakarak müdür odasını aramaya devam ettim . O sırada bir el omzuma dokundu . Aman Allahım bu da ne demek oluyor geride bıraktığım halisünasyonum yanıma gelmiş bu yakışıklı çocuk benim yanıma mi gelmiş OMG ! Ben bunları düşünürken halisünasyonum konuştu -ki burdan da onun halisünasyon olmadığını anlamış bulunmaktayım -
Hey iyi misin merak ettim. Sonuçta bu kaslı gövdeye çarptın başını .
Bunları bir piç smile ile birlikte söylemişti . Bense sadece hı hı diyebilmistim. Tanrı aşkına bana ne oldu böyle. Ben ki Selin Erkoç bu zamana kadar hep yalnız başına kalmış birisi olarak insanlarla iletişim kurmayı mi unuttum .
Yok kız ne olacak sadece karşındaki koca ego karşısında şaşırıyon paniğe gerek yok yawrim .
Şakire nin dediği gibi karşımda tam bir ego yığını vardı . Lanet olsun neden hep ben ama .
Ego yığını benden bir cevap bekliyordu belli ki .
"Ah egona söyle çekilsin aradan zira seni görmekte zorlanıyorum ."
Böyle bir cevap beklemedigi çok açıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAF MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin