Taslak

34 2 7
                                    

Ayaklarımı sürüye sürüye yürüyordum. Birşeyleri kafama taktığımda çok yaptığım bir hareket olmuştu bu artık. Kafaya taktığım şey ise yeni bir okula başlamamdı.

Çok olmadan okula gelmiştim. Okul ile evimin arası çok yoktu bu yüzden yürüyerek gelebilmiştim. Kapıdan girdiğimde herkes bana 2 tane cinsel organım var ve biri alnımda gibi bakmaya başladı eheheh

Havalı bir giriş yaptıktan sonra etraftaki errkeklere baktım. Sadece bir tanesi dikkatimi çekmişti. O sırada yanıma bir kız gelip "O çocuğa öyle bakma, o karanlık seni üzebilir. Onun yerine şunlara bak sen" diyip basketbol oynayan birkaç çocuğu gösterdi. Ona 'sn i köpkde bna krışıyosn amn oğlu' bakışımı attım. Tabiki anlamadı.
"Ben Poğaça bu arada"
Samimi bir gülüş atıp "Bende Poyzın Ayvi sadece Ayvi diyebilirsin" dedim.

-------
Kantinde Poğaça ile oturuyorduk. Aniden kantine parlak bir kütle girdi. Beynimde sebepsiz ameno şarkısı çalmaya başlamıştı. Sonra onun sabahki karanlık çocuk olduğunu farkettim. Bana bakarak kantine ilerledi ve bikaç edliekmek aldı. Masasına oturduğunda hala bakışıyorduk. Poğaçada bu sefer baktığım yere bakıyordu. Sonra çocuk ortamdan rahatsız olacak ki kalkıp gitti. Biraz daha sonrasında zil çaldı.

Binaya gitmek için bahçeden geçmemiz gerekiyordu. İlerlerken kafama bir kütlenin düştüğünü hissettim be onun bir Basketbol topu olduğunu farkettim.
"Kim kafama attı bunu amk?" diye çıkıştım. Herkes bir kişiyi gösteriyordu. Bu oydu...
"Ben attım bana geri atabilir misin onu"
"B-ben şey ttabiki a..atarım" diye kekelemeye başlamıştım. Topu ona atıp binaya doğru gittim. Tam binanın kapısından girecektim ki bana seslendi "10-B nerede biliyor musun?" diye peşimden geldi. amn allahm ıynı sınftayz amn
"E-evet bende oraya gidecektim istersen götüreyim"
"İyi olur."
"Poyzın Ayvi ben bu arada"
"Biliyorum" admı bilyo amn amn
"Ee peki ya sen?"
"Adımı bilmene gerek yok. Ben kötü çocuk psikopat mafya birisiyim..."

snırım aşık oldmu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİNK TEA - edliekmek editionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin