[𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘦𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘭𝘪𝘦𝘴]
𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘧 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘦𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘪𝘵𝘦𝘮𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘢𝘴𝘺.
"𝘛𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘦𝘢𝘴𝘺 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳, 𝘔𝘢𝘹. 𝘓𝘦𝘵𝘴 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥." 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘔𝘢𝘹 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺, 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘔𝘢𝘹 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣. "𝘠𝘦𝘴! 𝘛𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘭𝘰𝘸 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘶𝘱!" 𝘔𝘢𝘹 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘐 𝘴𝘵𝘶𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳.
"𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣..." 𝘐 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘔𝘢𝘹. "𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘴𝘰 𝘤𝘰𝘰𝘭!" 𝘔𝘢𝘹 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣 𝘶𝘱.
𝘘𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺, 𝘔𝘢𝘹 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘳 𝘢𝘴 𝘸𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴, 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘰𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯. "𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘰𝘭." 𝘔𝘢𝘹 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥.
𝘚𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺, 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘢𝘳𝘮 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘰𝘧𝘧. "𝘖𝘩, 𝘸𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘢𝘴𝘵. 𝘏𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘈𝘳𝘤𝘢𝘥𝘪𝘢 𝘉𝘢𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘰𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘥𝘦𝘱𝘢𝘳𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵!" 𝘐 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥. "𝘜𝘩... 𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘸𝘦 𝘥𝘰?" 𝘔𝘢𝘹 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥.
𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘢𝘯 𝘪𝘥𝘦𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘳𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘗𝘳𝘪𝘯𝘤𝘪𝘱𝘢𝘭𝘴 𝘖𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦, 𝘳𝘢𝘪𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘸𝘪𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦.
𝘚𝘰𝘰𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦. 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘔𝘢𝘹 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘨𝘳𝘶𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘰𝘢𝘯𝘴. "𝘐𝘧 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯, 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘤𝘩𝘦𝘢𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘸𝘪𝘯𝘥... 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘴𝘩𝘪𝘵! 𝘍𝘶𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶, 𝘥𝘰𝘰𝘳!" 𝘔𝘢𝘹 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥. 𝘐 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳, 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳. "𝘞𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘥𝘰𝘮𝘢𝘪𝘯." 𝘐 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘵𝘦𝘥 𝘔𝘢𝘹.
YOU ARE READING
𝐌𝐔𝐋𝐓𝐈 𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐄𝐒
Fanfictionthis book will consist of a bunch of multi fandom characters. ill tell u guys the rest in the book ♡