part5

360 21 3
                                    

"ကလင္း.း ကလင္း.း
ဖုန္းဝင္သံၾကားလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့..ေ႐ွာင္က်န္႔ရဲ႕မန္ေနဂ်ာyangziပါ..ေ႐ွာင္က်န္႔လည္းဖုန္းကိုကိုင္လိုက္ပီး.
"Hello..အမziဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ..
ရိေပၚကအမziလို႔ေျပာတာနက္မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္သြားတယ္.သူကyangziကိုၾကည့္လိုမွမရတာ.အားေနရင္ကိုကို႔ဆီဘဲဖုန္းဆက္ေနတာ..အရင္တခါတုန္းကလည္းအိမ္လာတယ္.ရိေပၚစိတ္ကိုအတက္ႏိုင္ဆံုးထိန္းထားပါတယ္..ဒါေပမဲ့.yangziရဲ႕ဒီစကားကိုမၾကားခင္ထိေပါ့...
"မမကက်န္႔ကိုသတိရလို႔ဆက္လိုက္တာ
ရိေပၚထိန္းထားတဲ့စိတ္ေတမ႐ွိေတာ့ဘူး.ေဒါသကလည္းငယ္ထိပ္တက္ေတာ့မယ္...ေ႐ွာင္က်န္႔လက္ထဲကဖုန္းကိုယူလိုက္ပီး...
"အမzi..အမကသာကိုကို႔ကိုသတိရေနတာ..ကိုကိုကအမကိုသတိေတာင္မရဘူး...(ေျပာပစ္.ရိေပၚေရ.)ေ႐ွာင္က်န္႔ကလည္းအမziကိုအားနာသြားပီး..
"အမzi.ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္တယ္ေနာ..ရိေပၚကကြၽန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးေနလို႔ပါ..
"ရပါတယ္.က်န္႔ရယ္.အမလုပ္စရာေလး႐ွိလို႔သြားပီေနာ.ခရီးကျပန္လာရင္ဖုန္းဆက္လိုက္.ဒါပဲေနာ.'
"ဟုတ္အမ'
ဖုန္းခ်ပီးတာနဲ႔ေ႐ွာင္က်န္႔ရိေပၚဘက္လွည့္ပီး..
"ကေလး.ဒါဘာစကားေျပာလိုက္တာလဲအမziကိုအားနာစရာႀကီး...ေနာက္တခါအာ့လိုထပ္မေျပာနက္.သူက.ကေလးထက္ေရာ.ကိုကို႔ထက္ေရာအသက္အမ်ားႀကီး.ႀကီးတယ္..ဒီလို႔မေျပာသင့္ဘူး..ေနာက္တခါထပ္မေျပာနဲ႔ေတာ့ေနာ..'
"ဘာလဲ..ကိုကိုကသူ႔ကိုစိတ္ပူတာလား.အားနာတာလား..'
"အာ့လိုမဟုတ္ပါဘူး.ကေလးရယ္.ကိုကိုေျပာ....
လို႔ေျပာတုန္း..ရိေပၚဖုန္းဝင္လာသည္..ရိေပၚကၾကည့္လိုက္ေတာ့..သူ႔ပါးပါးပါ..ဝမ္ကုမၸဏီရဲ႕
ဥကၠဌ...
"Hello..ဟာတ္.ပါး.ဘာေျပာမို႔လဲ'
"သားတို႔ခရီးသြားတယ္ဆို..ပါးကိုလည္းမေျပာပါလား..'
"ေမ့သြားလိုပါ.ပါးရယ္.'
"အာ့တာထားပါေတာ့..အဆင္ေရာေျပရဲ႕လား..'
"ဟုတ္..ေျပပါတယ္..ကိုကို႔အလုပ္ကိစၥေတကိုလည္းကိုကို႔သူငယ္ခ်င္းကဝိုင္းလုပ္ေပးေနတယ္..အကုန္အဆင္ေျပတယ္..ပါး.'
"ေအးကြယ္..အဆင္ေျပတယ္ဆိုလည္းပီးတာဘဲ..ေ႐ွာင္က်န္႔ေရာ..'
"Awwကိုကိုလား..႐ွိပါတယ္.သားေဘးမာ..ထိုအခါေ႐ွာင္က်န္႔က
"ကြၽန္ေတာ္ရိေပၚေဘးမာ႐ွိပါတာ္.အန္ကယ္.'
"ေအးကြယ္..မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္တယ္ဆိုလဲ.ရပါၿပီ..သားေရ.ပါးဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ..'
"ဟုတ္ပါး....
ေျပာပီးတာနက္ေ႐ွာင္က်န္႔ကရိေပၚခါးကိုဖက္ပီး.ပုခံုးေပၚေမးေလးတင္ကာ...
"ကေလး.ကိုကို႔ကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ..'
"ဘယ္သူကဆိုးတယ္ေျပာလည္း'.
"ကေလး..တကယ္စိတ္မဆိုးပါဘူးေနာ..'
"မဆိုးဘူး..'
"မဆိုးရင္ကိုကို႔ကိုအာဘြားေပး😁..(႐ွင္ႀကီးေနာ)
"အာ..ဘာမွလည္းဆိုင္ဘဲနက္'
"မရဘူးကြာ..ေပးေနာ..ညေနက်ရင္ျပန္ရေတာ့မာမလား.အာ့က်အလုပ္ေတကတန္းစီပီေလ.ကေလးရဲ႕..အာ့ေၾကာင့္အခုအပယူထားတာ...
"ဟုပါပိ..ေပးပါ့မယ္..မြ..
ခုနကစိတ္ဆိုးေနတဲ့ရိေပၚကအခုက်ေတာ့)..
အဲေန႔တညေနလံုးေလ်ွာက္လည္ၾကတယ္..ေနဝင္ဆည္းဆာကိုလည္း.တူတူၾကည့္ခဲ့ၾကတယ္...ငါးနာရီေလာက္မာေတာ့သာတို႔ေနတဲ့ၿမိဳ႕ကိုျပန္ခဲ့ပါတယ္....

ေရးထားေပးပါတယ္ဗ်😁

Default Title - Sugar DaddyWhere stories live. Discover now