"yangın Sayılabilir" 🖤

3.3K 58 22
                                    

Akrep ve yelkovan  6.30 ğu gösterirken karnımda tarif edilemez bir ağrı ile uyandım ama sonra ne olduğunu kendime gelince biraz anladım regl olmuştum yatakta cenin pozisyonunda kıvrıldım ve dizlerimi karnıma doğru çektim ama hiç bir işe yaramamış olması biraz sinirlendimişti beni ben ağrımla cebelleşirken miranın huzur veren sesini ve bedenime dokunduğunda huzur veren ellerini hissettim biz daha henüz birlikte olmamıştık defalarca konuşmuştuk bunu ama hala kendimi o sabah taki halimi unutamıyordum.

"günaydın meleğim" "günaydın" dedim uykulu bir ses tonuyla yalan değildi uykum vardı ama bu ağrı bana hiç bişey yaptırmıyordu miranda zaten Bi şeylerin ters gittiğini anladığı için "karıcım neyin var senin sesin çok bitkin" "şey oldu" "ne oldu" elleri hala belimdeyken hafif kaldırdı kafasını omzumdan bir elini çeneme getirerek beni kendisine döndürüp altına yatmamı sağladı. Ve tekrar etti eli çenemin üstünde iken. "ne oldu bebeğim" "regl olmuşum miran işte her bir yanım ağrıyor kalkamıyorum" gözlerimi kaçırarak ve bir çırpıda verdiğim cevap sayesinde yanaklarıma kırmızının hücum ettiğini anlamıştım zaten gülerek bana daha da yaklaşıp mesafeyi kapattı, "o zaman bu adam bugün emrine amade güzel kadın" dedi ve dudağıma küçük bir buse kondurdu, çocuksu bir heyecanla "nasıl yani işe gitmeyecek misin bugün?" miranda sanki bebeğini seviyormuş gibi yüzümü avuç içine hapsedip "gitmiyorum hayatım seni yanlız bırakmam bugün aklım kalır" "teşekkür ederim kocacım, ben kalkayım bir lavaboya gideyim ordan Esma ananın yanına geçerim kahvaltı hazırlamasına yardım ederim" miran kolumdan nazikçe tutup beni yatağa oturttu ve "karıcım sen hiç bir şey yapmayacaksın" "ama miran söz verdim yani en azından bir iki bişey yapayım" "ne olmuş söz verdiysen ben anlatırım Esma anaya rahatsız olduğunu söylerim, reyyan güzelim benim sen bu evde Bir köle ya da esir değilsin rahat ol artık sende en az yengem kadar bu evin hanımısın gelinisin bak ona bişey yapıyo mu" elini yavaşça yatağa vurarak "ha bide karıcım bugün yeni odamıza taşınıyoruz daha büyük bir odaya hem içinde banyosu da var Bi üst katta" "miran gerek yoktu güzeldi bu oda" "sana gerek olmayabilir ama karıcım belimde havluyla odama girince beni sadece karım öyle görsün istiyorum" diyip göz kırptı "o ne demek miran gönül mü gördü" "Bi kaç kere" miran reyyanı sinirlendirmeye bayılıyordu elini reyyanın karnına götürüp başını Göğüsene yerleştirdi yavaşça ovalamaya başladı "nasıl iyi geliyomu bari" "gelmiyor," "anlaşıldı demekki benim meleğim sinirlenmiş o zaman bende onun sinirini nasıl alacağımı biliyorum" "nasıl alacakmıssın" "bak şimdi karıcım birlikte lavaboya gidiyoruz önce sen işini hallediyorsun sonra ben geliyorum seni sıcacık bir duşun altına sokuyorum ve yavaşça böyle karnını ovalıyorum sonra yeni odamıza geçiyoruz kahvaltımızı oraya istiyoruz Esma anadan hem benim çok güzel bir planım var odamız terasın içinde ya bize kadar olan kısmını kapatalım diyorum ben hem de çiçek falan alırız oraya güzelce döşeriz odamızı gerçi bütün herşey yeni zaten" reyyan tebessüm ederek hadi gidelim o zaman bir an önce işlerimizi halledelim diyip miranın elinden tutarak yataktan kaldırdı ayrı eve çıkmak isteselerde bu planlarını biraz daha erteleyeceklerdi çünkü azize bu evde yaşamıyordu ve başlarına kötü bişey gelme ihtimali muhtemeldi. Yaklaşık bir saatte bütün işlerini halletmişlerdi birbirlerine yaklaşma konusunda bir adım daha atıp birlikte duş almışlardı reyyan utanmıştı ama onun da hoşuna gitmişti sonradan sonra miranın dediği gibi yeni odalarına çıktılar kahvaltı için Esma anayı arayıp odaya istediler miran Bi de reyyan için sıcak su torbası ve bir dolu ağrı kesici alınmasını istedi 15 dakika içinde hepsi gelmişti ve küçük ezca dolaplarına miran dizmişti ilaçları odanın renkleri tamamen beyazdı ve çok ferahtı sanki konakta değilde kendi evlerine çıkmışlar gibi miran karısına elleriyle yedirmişti kahvaltısını sonra sıcak su torbasını reyyana uzatmıştı ardından miran tepsiyi aşağı indirdi geri yukarı çıktı elinde su bardağı ile ve ilacını verdi "al bakalım karıcım sonra güzelce kapat gözlerini dinlen" reyyan ilacı ağzına attıktan sonra yatakta hafif kayarak beyaz yorganı üzerine çekiştirdi miranda saçını okşuyordu "seni çok seviyorum reyyanım öyle çok ki hemde iyi misin nasıl hissediyorsun ağrın geçti mi biraz"? Reyyan miranın elini tutarak "bana o kadar güzel bakıyorsun sabahtan beri geçmesede hafifledi daha rahatım ama zaten yarına bişeyciğim kalmaz" "ama olsun güzelim sen yinede dinlen bence" "olmaz miran bişey, hem sen de yanıma gelsene yatak çok rahatmış" diyip güldü miranda gülerek "bakayım ne kadar rahatmış" dedi ve reyyanı kendine çekip sarıp sarmaladı "hadi bitanem uyuyalım biraz daha erken kalktık hem sende dinlen uyu kollarımda hadi" diye saçlarına öpücük bırakıp daha da sıkı sarıldı ve güzelce uykuya daldılar.....

aşk&halvet (durduruldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin