Bir Aslanbey Kadını🔥

2.5K 48 18
                                    


Bu sefer hercai demeyeceksin benim adım Meftun bilesin.

Reyyanın her hareketinde miranın şaşırması an meselesiydi zaten ama reyyan bu gece çok daha farklıydı.
"reyyan bunu ben istiyorum diye yapacak değiliz ister..." lafını karısının ateş gibi dudakları bölmüştü parmağının birini miranın dudaklarına çektiğinde miran bir kez daha şaşırdı ve "sen değil hercaim ben istediğim hatta biz istediğimiz için olacak bu geceye atacağız imzamızı ve bu gece miladımız olacak" Reyyanın o görüntüsü ve konuşmasındaki tahrik edici ses tonu miranı hazırlamıştı ama bişeyi düzeltmek istiyordu o da reyyan gibi parmağını dudaklarına çekip gözlerinin içine bakarak "hayır reyyanım hercain değilim senin Meftunun oldum ben bundan böyle adım Meftun kardelenine Meftun olmuş bir adamım" diyip bu gecenin en tutkulu öpücüğünü başlatmıştı bile

Bu şehveti bol öpücük gittikçe alev alırken ikisi de acemi gibi davranıyor ve ellerini nerde tutacaklarını bilmiyorlardı onların bu halini herhangi biri görse özellikle miranın bir erkek olarak hiç bir kadına el sürmediğini hatta dokunmayı bile bilmediğini düşünürdü ama yalan da değildi aslında haddinden fazla doğruydu bu olay miran sadece reyyana dokunmuştu ve son dokunacağı kadında reyyan olacaktı ta ki ölüm bu sevdanın arasına girene kadar onlar ezele kadar bu Büyülü anda kendilerini mühürleyecek 2. Hamleyi yapmışlardı ve reyyan önde elleri miranın  saç diplerine işkence çektirirken miranın elleri reyyanın narin boynunu tutuyordu ve dudakları nefes almak için bile ayrılmazken tek hamle ile yatağa devrildiler bütün birikmişlikle birlikte nefes nefese ve yarı temas haldeyken ilk konuşan miran olmuştu "bu gece ilk gecemiz kadınım ben seni bugün tam anlamıyla bir aslanbey kadını yapacağım ve sen de sonsuza kadar bu anı ve geceyi hatırlayacaksın sana söz veriyorum geçmişimizi bu geceyle temizleyeceğiz reyyan" reyyan miranın saçında olan elini sakallarına getirerek yanağını okşadı miran bu naif temasla bile kendinden geçerken konuştu reyyan " benim evlendiğim gün bugün ve sende ebediyen benim kocamın" diyerek miranın dudaklarını öpmeye başladı miranda karşılık veriyordu reyyan miranın gömleğine ellerini getirdi ve düğümleri tek tek açtı ardından pantolonunu ve boxerini çıkarıp attı miran reyyanın hareketlerinden cesaret alıp aynısını karısına yaptı ve şimdi çırılçıplaktı ikiside sadece gözler ve yanıp tutuşan bedenleri aynı yatakta üst üste duruyordu ve ikisinide heyecanlandırıyordu bu dakikalar miran bu bakışmayı bir gülücükle bitirip reyyanın bir göğsünü avcunun içine alıp sıkıştırırken diğerini alabildiğince ağzına almıştı ve bir bütün elmayı ısırır gibi ısırmıştı reyyanın inlemesi onu o kadar çok heyecanlandırmıştı ki tekrar aynısı yaptıktan sonra naifce emmeye başladı ama asla yetecek kadar değildi çünkü reyyan bir an da fazla yükselmişti "miran ne olur bu kadar naif davranma" dedi boğuk bir şekilde ama miranın duyacağı şekilde miran hem şaşkın hemde mutlulukla çapkınca güldükten sonra daha sert hareketlerle devam etti iki eliyle iki göğsünü tutarak ısırıp ucunu dişlerinin arasına alıp bırakıyordu reyyan zevk aldıkça miranın saçlarına asılıyordu miranda bundan zevk alıyordu fazlasıyla bu gece için reyyan'dan fazla bişey beklemiyordu çünkü hala biraz utanıyordu kocasından miran göğüslerine işini bitirince orayı rahat bırakmıştı şimdilik ama hala bir eli üstündeydi boynuna yönelip o çiçek kokusunu içine çekerken aynı zamanda çıplak olduklarından ötürü sertliği reyyanın kadınlığına baskı yaptıkça reyyanın isteği biraz daha çoğalıyordu miran boynunu ısırınca reyyan derinden bir "aaaah" çekince miran reyyanın dudaklarına minik bir buse kondurup yüzüne baktı "iyi misin güzelim canını acıtıyor muyum" "devam et sevgilim" reyyan asla kendinde değildi artık miran emindi buna gülerek reyyanın bacaklarını araladı iki eliyle ve bacak arasına geçip kadınlığına öpücükler kondurmaya devam ediyordu bunu yaparken reyyanın ıslaklığını fark edince aniden parmağını reyyanın kadınlığına itip hareket ettirmeye başladı o sırada göbeğine ıslak ıslak öpücükler bırakıyordu miranıda iyice ateş basmaya başlamıştı erkekliğinin sertleştiğini ve kasıklarındaki sızıyı hissedebiliyordu bedenlerini birleştermek karısının arzuladığı bedenine tamamen ait olmak istiyordu miran reyyan'dan onay ister gibi karısını baktı reyyan zaten hazırdı çoktan konuşacak mecali olmadığından gözlerini yummakla yetindi güzel karısı miranın ilk hamlesi oldukça yavaş olmuştu bulunduğu yerde hareket etmeden öylece kalmıştı reyyanın iyi olduğundan emin olmak ister gibi karısına bakıyordu "güzelim benim iyiden devam edeceğim ama eğer yok miran yapmicam dersen" reyyan miranın bu masum ama bir o kadarda istekli halini görünce bir eliyle miranın sakallarını okşayıp diğer elinide saçlarına getirmişti bacaklarını biraz kaldırıp miranın beline dolandığında reyyan hiç olamadığı kadar cesurca miranın gözlerinin içine çok büyük bir arzu ile bakmıştı miran cevabını aldığını düşündüğünden gel gitlerine başlamıştı reyyan inledikçe miranın hızı artıyordu ve gittikçe sert davranıyordu reyyana ama reyyan acısını unutmuş gibi sadece zevk alıyordu miranın hareketlerine miran hızlandıkça reyyan miranın saçlarını sanki mümkünmüş gibi daha da fazla çekiştiriyordu miran daha da sertleştikçe reyyan bu sefer miranın hem sırtına hemde beline tırnaklarını geçiriyordu ama miran halinden gayet memnundu kafasını karısının boynuna gömmüş öpüyordu iki eli birden de reyyanın göğüslerinde onları şıkıştırıyordu aslına bakılırsa reyyan da halinden oldukça memnundu miran başını bulunduğu yerden kaldırırarak güzel karısına baktı zevkten gözlerini Bile açamıyordu sadece kocasının adını inliyordu miranın elleri hala bulunduğu yerde iken reyyanın üstüne biraz daha eğildi ve kendine iyice yapıştırdı karısını göğüs çatalına sesli ama bir o kadarda ıslak bir öpücük kondurarak gözlerine baktı "hazır mısın karıcım" "hazırım kocacım" dedikten sonra reyyan artık başka bir boyuta geçmişti miran sıcaklığını bıraktıktan sonra reyyanın üstüne yığılmış vaziyette yatıyordu sarmaş dolaş nefesini düzene soktuktan sonra miran kendi yerine geçip derin nefesler aldı reyyan da kendine gelmeye çalışıyordu vücudunun her bir yeri ağrıyordu ve miranın sıkmaktan kıpkırmızı ettiği göğüsleri morarmaya yakın olmuş vaziyetteydi miran karısını kollarının arasına kalbinin tam üstüne yaptırmıştı ve uyumadan önce odada yankılanan sesleri sadece şu kelimeler olmuştu "tam anlamıyla sen benim kadınımsın reyyan" "tam anlamıyla bir aslanbey kadınıyım kocacım" dudakları bir kez daha birleşmişti ve artık yorucu geçen güzel gecelerine güzel gözlerini kapatmışlardı.

İyi okumalar☺️🙏🌼
Bol yorum, bol vote unutmayın❇️

aşk&halvet (durduruldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin