One!

129 2 0
                                    




April Hudson egy 20 éves lány,akinek az apja Redfors maffia szervezetének a feje.

Nem nagy város de még is fél tőle mindenki. Minden hónap 8.napján a városbéli üzleteknek fizetniük kell neki egy bizonyos összeget azért,hogy védelmet kapjanak. Nem kis összegről van szó,de még is mindenki kifizeti.

Régen voltak olyanok akik nem voltak hajlandóak ezt kifizetni. Antony Hudson emberei mikor kaptak egy parancsot elmentek hozzájuk,kirángatták őket a fő út közepére és egyesével fejbe lőtték őket az emberek szeme láttára.

Mikor a kigyúrt kopasz öltönyös emberei parancsot kapnak,hogy menjenek ölni vagy megverni valakit,Antony sose tart velük. Addig ő egy közeli bárba iszogat és póker játszmákat tart. Az embereibe teljes mértékben megbízik,mert tudja hogy nem fogják őt hátba szúrni.

A legutóbbi 1 éve történt mikor egy 4 fős család nem fizetett. Állításuk szerint egy ideje nem ment már olyan jól a hentes boltjuk és elfogyott az összes pénzük. De ezt Antonyt nem érdekelte. Egy szép tavaszi napon oda küldte az embereit Mr.Max boltjához hogy végezzenek velük. A családfő először ellen állt,az egyik embert meg is sebesítette egy késel. Mire ő be dühödött és még a boltjában agyon lőtte. Utána a feleségét és 5 éves fiát és 12 éves lányát ki lökdösték a fő útra és mindegyiknek a fejébe egy golyót repítettek. Ott tudták az emberek,hogy Antony Hudson senki iránt nem érez kegyelmet.

Ő csak a családját szereti,vagy is úgy volt egy június húszadikai napig.

Három gyermeke közül a legidősebb fia Mike Hudson,meg lopta apját,eladta a szeretett Mercedes-Benz A45 AMG matt fekete autóját,csak azért,hogy kokaint tudjon venni.

A fiú 26 éves volt mikor a saját apja lőtte fejbe,mindenki szeme előtt.

18 éves korában került először Mike az ország legjobb elvonojára. Antony mindenkit le fizetett aki tudott arról,hogy legidősebb fia elvonon van,csak azért,hogy ne derüljön ki,hogy a fia egy kokain függő. Ebbe az egész hírneve tönkre mehetett volna. 20 éves korában kiengedték Mikeot. 4 évig volt tiszta.

Antony nem engedte meg feleségének,középső fiának,és lányának,hogy meggyászolják Mikeot.Az asszony teljesen össze tört fia halálának bekövetkeztével. Nappal mikor a férje nem látta akkor sírt,este nyugtatókat és altatókat szedet. Legszívesebben elhagyta volna férjét,de tudta,hogy ha megteszi megfogja őt találni és megöli őt is,és persze a lányát se szerette volna itt hagyni a férjének mert tudta ha itt hagyja akkor olyan lesz mint az apja. A középső fia már most kezdett olyan lenni mint Antony,23 éves korára már egy pár embert megölt,de Gvendolinnak ezt el kellet fogadnia,mert ebbe neki nem volt bele szólása. Mikor megszületett April akkor megbeszélték Antonyval,hogy April nevelésébe neki is lesz bele szólása,mert ő az egyetlen lányuk. Nagy nehezen de Antony elfogadta,hogy a lánya életébe az anyja is bele szólhat.

Gvendolin nagy nehezen de elfogadta fia halálát,meg azt is,hogy neki élete végéig Antony mellet lesz a helye.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A maffiafőnök lányaWhere stories live. Discover now