İlk Nefeste Aşk

172 1 0
                                    

      Ertesi gün,

     Gözümü hiç uyku tutmamıştı, çok heyecanlıydım çünkü bugün günlerden Cumartesiydi hiç vakit kaybetmeden hemen hazırlanmaya koyuldum, ama daha ne giyeceğimi dahi bilmiyordum, sonra düşündüm de okulda kimse benimle konuşmazken, sevmezken nedir bendeki bu heyecan, hazırlanma hevesi, hangi biri bunlar için sevebilirdi beni?

     Telefonumun çaldığını duymam ile açmam bir olmuştu arayan Sara'ydı direk konuya girdi, "Bugün saat 12 de seni almaya geleceğim, hazır ol" diyerek telefonu kapattı, saat daha 9 du ama Sara her zaman davet edildiği yere ilk gelen kişilerden biri olurdu, bu yüzden şaşırmamıştım. Hazırlanmaya koyuldum, hiç düşünmeden dolabımdan her hangi bir şey giyindim üzerimde nasıl durduğunun hiç bir önemi yoktu.

    O saatte kadar ne yapacağımı düşünürken kapı çaldı, zaman'ın nasıl geçtiğini anlamamıştım Sara'nın olduğundan emin olduğum için kapıya doğru yöneldim, kapıyı açtığım an Sara'yı baştan aşağı süzmüştüm her zamanki gibi süslenmiş ve o güzel kıyafetlerinden birini giyinmişti.
Sarayı çok kıskanmıştım, onun yanında kendimi bir hiçmiş gibi hissediyordum.

    Sara bekletilmeyi sevmediğinden bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp hemen çantamı alıp çıktım.
Sara ile Walter'ın evine doğru ilerlemeye başladık, ne kadar umursamaz gibi davransamda çok heyecanlıydım fakat bunu Sara'ya belli etmemeliydim.

   Walter'ın evine yetiştiğimizde kapıyı bir bayan açmıştı, Walter ve arkadaşlarının bu tarafta olduğunu söyledi bizde oraya doğru ilerledik, içeri girer girmez Walter'ın bizi karşılaması çok hoşuma gitmişti böyle birinin bu tür davranışlar sergileyeceği aklımın ucundan bile geçmemişti ama ne kadar böyle düşünsemde onu iyi tanımıyordum...

    Sara arkadaşları ile konuşurken ben ise oturmuş etrafa bakınıyordum, birden Walter çok dikkatimi çekmişti olduğundan daha çekici ve yakışıklı görünüyordu.

     Yoksa? Aşık mı olmuştum? Saçmalıktı, kendime gelmeliydim Ben ve O?' iki farklı dünya böyle bir şeyi düşünmemeliydim bile peşinde o kadar kız varken beni seçebileceğini nasıl düşünebilirim.

     Sara'nın Walter'la yakın olmaya çalıştığı zaten ap açık ortadaydı, sürekli şakalaşıp gülüşüyorlardı bu da beni daha kötü hissetmemi sağlıyordu.

     Sara yanıma oturduğunda Walter'ın konusu açmıştı ondan hoşlandığını söylediği an benim için her şey bitmişti, olmayacağını bildiğim hayallerim bile yıkılmıştı.
Dilimi yutmuştum, söyleyecek hiç bir söz bulamıyordum sadece dinlemeyi tercih ettim.

     "Walter'la zaten yakınız ilerleyen zamanlarda ona bunu açıklayacağım" dediği andan itibaren kalbime bıçak saplanmıştı.

     Daha fazla Sara'yı dinleyemezdim ayağa kalkıp Sara'nın bana lavaboyu göstermesini rica ettim hızlıca oraya koştum gözümden yanaklarıma bir kaç damla göz yaşı akmıştı.
Kendime gelmeliydim insanların karşısına bu şekilde çıkamazdım, kendimi iyi hissettiğim an göz yaşlarımı silerek derin bir nefes aldım, tam Sara'nın yanına giderken.

   Walter, beni durdurup "Sen ağladın mı" diyerek yanağımdaki göz yaşımı sildi, cevap verememiştim "Ne oldu Emily?" Diyerek gözlerimin içine baktı "Hiç bir şey olmadı" diyerek geçiştirdim "Belli ki söylemiyeceksin o zaman benimle gel" dedi birden üzüntüm, mutluluk haline gelmişti yanına gittiğimde bana, "Kendini iyi hissedene kadar burada otur istediğin zaman içeri gelebilirsin" diyerek odadan ayrıldı içeri gittiğimde.

    Sara'nın olmadığını fark ettim, beni nasıl yalnız bırakıp gidebilirdi. Buradan eve nasıl gidildiğini bile bilmiyordum, şimdi nasıl dönecektim?

    Çok geç olmadan Walter'a Sara'yı aramasını ve beni gelip almasını rica ettim.

    Walter Sara'yı arayıp bunları dediğinde, "Gelemem, çok geç oldu" cevabını vermişti şaşkınlık içerisindeydim en yakın arkadaşım nasıl olurda beni bırakıp çekip gittiği halde almaya gelmiyordu.

    Bunları anneme nasıl açıklayacaktım, Walter, "İstersen bugün burada kal yarın erkenden Sara'nın seni almasını bekler ve gidersin" dedi. Ilk defa hiç tanımadığım birinin evinde kalacaktım, Peki ya anneme ne diyecektim?

    Aklıma en iyi olarak Saralarda kalacağım bahanesi gelmişti, hiç vakit kaybetmeden annemi arayıp Saralarda kalacağımı söyledim sürekli haber vermek şartıyla kabul etmişti.

    Yarın erken kalkabilmek için bana ayırılan odaya geçip uzandım, bütün bu olanları düşünürken yorgunluktan uykuya dalmıştım.

     Sabah olduğunda...

Siyah & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin