Meet Me at The Castle

6 1 0
                                    

Asta ar fi paharul cu numarul 3 ce ii scapa din mainile agitate si se facu cioburi pe podeaua rece a apartamentului ei. Zgomotul produs de contactul dintre lemn si portelan fiind inghitit cu totul de bas-ul ce promitea o a... prea multa noapte de harababura!

Toate astea spre dezastrul numarului imputinat de cani din dulapurile bucatariei sale - si asa destul de modest - si spre completa ei tulburare mentala si spirituala.

"Sfinte Apollo, zeu pagan al muzicii! Locuiesc langa entitatea reincarnata a lui Mozart!" Spune fata aplecandu-se reticent dupa farasul de sub chiuveta. Pletele ei colorate si lungi rasturandu-se in valuri pana aproape de podea.

"Atat!" Spune ea ridicandu-se rapid in pozitie de drepti si, facand stanga imprejur, lasa in urma tandarile pe dusumeaua din bucatarie si se posta rigida ca o scandura in fata focului in fata oglinzii, la 3 metrii distanta de scena crimei (apartam...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Atat!" Spune ea ridicandu-se rapid in pozitie de drepti si, facand stanga imprejur, lasa in urma tandarile pe dusumeaua din bucatarie si se posta rigida ca o scandura in fata focului in fata oglinzii, la 3 metrii distanta de scena crimei (apartamentul fiind prea mic pentru un living si o bucatarie separata).

Acesta avea sa fie inceputul unui monolog complicat in care ea avea sa vorbeasca deopotriva ca si cum s-ar fi pregatit de o prezentare formala in fata unei multimi extrem de dificile: "nu v-vreau sa va deranjez" se balbaie ea incet, glasul pierzandu-se in zgomotul muzicii "dar daca ati putea da muzica mai incet ar fi perfect," continua ea privindu-si nesigura reflexia in oglinda "vedeti, este ora 12 si locuiesc chiar langa si... m-maine trebuie sa p-predau si asa ca trebuie sa ma o-odihnesc si sa am grija de cum arat pentru ca nu aveti i-idee cat de bine pot observa copilasii cand un adult nu a dormit... asa ca va rog, puteti da mai -i-incet, v-va r-rog?"

Acest speech continua pentru inca 20 de minute, transformandu-se cu fiecare repetare intr-o fastacire si mai neclara. Adultul lui peste... isi spune ea trista in barba.

Cumva, privindu-si reflexia in oglinda, increderea in sine devenea din ce in ce mai subreda. Nu a fost niciodata ceea ce societatea moderna numeste frumusete naturala. Avea colacei care ii ieseau chiar si din pantaloni mai 38, ii era frica sa zambeasca pentru ca nu avea dintii cei mai albi (sau drepti, motiv pentru care la 23 de ani inca avea aparat dentar) si atunci cand statea jos, picioarele pareau ca se tripleaza! Nici fata nu era ceva extraordinar, avea pistrui peste tot si nu avea bani de machiaje foarte scumpe sau creme. Parul era simplu. Saten inchis, aproape negru pe care si l-a vopsit recent in 3 culori diferite (copiii adora asta la ea). De cand era mica, o balbaiala rusinoasa a urmarit-o pana in adolescenta. Acum, la 23 de ani, a invatat sa o mai controleze dar de fiecare data cand e intr-o situatie incomfortabila, iese la suprafata ca plasticul din oceane in timpul unei furtuni, amintind ca nu e chiar asa frumos ca in desenele H2O sa traiesti sub apa sau in mintea ei...

In momentul cand zgomotul muzicii de alaturi se intensifica, fata nu mai asteapta sa isi clarifice proprile cuvinte si, inainte sa isi dea seama unde si cum, se trezeste batand la usa cu pricina.

"Baby Yoda ajuta-ma!" Isi spune ea privind cu invidie cum intrarea ingusta de la apartamentul ei se inchide cu un "click" asurzitor iar ea nu este inauntru.

Meet Me at The CastleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum