1

5.4K 96 134
                                    

Nisa'dan

Annem babamdan sonra kimseyle evlenmez sanmıştım yıllar önce  ama öyle olmadı.

Annem Okan Yağcı(gerçek adı bilmiyorum) ile evlenmişti bu yazın başında. Abim Barış Murat Yağcı idi, aslında onunla iyi anlaşmıştık.

Tabi bide ukala kankaları Cemal Can, Danla, Burak yurdugör ve Aslı vardı. Üç aydır sürekli iğrenç yüzleri çekiyordum.

Birde yetmezmiş gibi okulumdan alınmış Barış'la aynı koleje nakil edilmiştim. Yarın okul olduğu için erkenden odama çıktım.

Kıyafetlerimi özenle hazırladım. Okul serbest kıyafetti ama asla okulda etek veya elbise giyinmezdim.

Sabah

Güneşin suratıma vurmasıyla uyanmak çok isterdim fakat canım annem Jana Yağcı idi.

"Nisa uyan kafana terlik yiyiceksin".

"Tamam anne üstümü giyinip geliyorum"

O sırada arkadan Barış'ın sesi duyuldu.

"Nisa yanına eşofman ve mayo al bak bikini değil mayo tamam mı?"

"Barış yüzücüyüm ben plaj harici bikini kullanmam zaten"

Derken ayağa kalkıp okula kayıt için gittiğimde tanıştığımız ve çok iyi arkadaş olduğumuz Lale' ye mesaj attım.

"hazırlan lo vişnesiz suyum"

Kahvaltımı edip arabama(baba torpili dimi çakal) bindim. Lale'yi evinden aldım ve müzik dinleyerek okula gittik.

Lale ile ikimiz sade ama şık giyinmiştik.

(esmer Lale, sarışın Nisa'nın giyindikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(esmer Lale, sarışın Nisa'nın giyindikleri).

Bahçede bir kısımda Barış'ın arkadaşları, bir kısımda okulun süslü kızları, bir yanda basket takımı, bir yanda volleyball ve son olarak ise futbol takımı vardı.

Danla bizi görünce elime parasını verdi.

"kaşarlı toz ve detox içiceği al"

Elimdeki parayı Dabla'nın alnına yapıştırdım.

"Kendin al yürüyen gratis"

"Ben okulun en kıskanılan kızıyım sende kıskandım tabi"

"Kendini bir bok sanmaya devam et öylesin çünkü"

Dedim ve sınıfı sormak için Lale ile birlikte müdürün yanına gittik. Kapıyı çaldım.

"Girrr"

"Hocam ben gelmiştim"

"söyle kızım sen Okan'ın kızısın değil mi?"

"hıhı ondan ben sınıfı sorucaktım hocam"

Teni Tenime {Cemnis} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin