Část 3

2 0 0
                                    


Malý chlapec: "No, když jsem si hrál odpoledne s ostatními dětmi na dětském hřišti a měla na mě čekat babička, tak tam nebyla a já jsem z toho hrůzou kde je, spanikařil. V té mé panice jsem si hned nepožádal o pomoc někoho od rodičů dětí, aby mi pomohli najít mojí babičku. Rychle všichni spěchali domů a jak se začalo stmívat, tak jsem sám hledal cestu domů, ale zabloudil jsem." Smutně odpověděl a stále pláče. Temný učedník: "Pak byla noc, přepadli tě a už jsi nevěděl, co dál." Malý chlapec: "Přesně tak. Babička má už své roky a někdy zapomíná." Je více nevrlý a pláče. Temný učedník: "Klid, neboj se, zavedu tě za tvojí babičkou, když mi ukážeš cestu. Jen klid, nemusíš se bát." Snažil se ho uklidnit a zadíval se na něho hlubokým pohledem. V ten moment se sithskému učedníkovi vybaví vzpomínky na jeho špatnou minulost a když učedník zároveň vidí i chlapcovi vzpomínky, tak si uvědomí, co špatného dříve prováděl. Tenhle sithský učedník měl zvláštní schopnost a to takovou, že když se na někoho hluboce podíval, nahlédl do jeho vzpomínek. Většinou viděl špatné vzpomínky, ale i ty dobré. Tímhle si učedník v duchu řekl, že to co uviděl v chlapci, co si muselo tohle dítě taky strašného prožít, tak si slíbil, že se napraví. Temný učedník: "Musím ti něco říct dítě. Nejsem žádný velký dobrák, napáchal jsem celkem dost hodně zlého. Jsem temný sithský učedník a mám své schopnosti. Umím nahlédnout do minulosti druhého a tím když jsem se podíval na tu tvoji, zjistil jsem, že už nechci být dále takový jako jsem býval dříve a chci dělat jen dobré věci." Upřímně mu to sděluje. "Chápu, že máš ze mě teď strach a nemusíš tomu, co říkám věřit, ale přísahám, že mluvím pravdu. Takovou pravdu jsem neřekl hodně dlouho. Cítím, že jsi ve mně změnil něco dobrého a to mi říká, že bych se měl vrátit zpátky k světlé straně síly." Kapají mu slzy z očí. Malý chlapec: "Nevím a neznám, co je to temná a světlá strana síly, ale myslím si, že se každý může napravit pokud si je vědom svých hříchů a hledá odpuštění. Cítím ve vás nějaké dobro, protože když jste pomohl malému dítěti, tak nějakou naději určitě máte, aby jste se mohl napravit." Pokládá ruku na jeho rameno.

STAR WARS: Temný učedník a malý chlapec Kde žijí příběhy. Začni objevovat