للكاتبه:Aloo🔪Es
(مقدمه)
عايله صالح💕
بو محمد(صالح):رجل اعمال كبير عنده شركه داخل شراكه فيه اعز صحابه سالم.
ام محمد(لطيفه):انسانه مسيطره ع عياله ومع ذلك طيبه وكلمتها لازم تمشي مهما كان.
محمد:اكبر وحد ف عيله وهو يد اليمين لصالح عمره 32سنه متزوج هدى عنده اربع اولاد اكبرهم صالح عمره 7سنين وبعد مهند5سنين وبعد التوام مرام و ماجد3سنين....محمد قلبه كبير وحنون خصوصا ع اخته سارا.
عبدالله:عمره 28 متزوج مها وعنده ولد فهد عمره سنتين و نص يشتغل عمل خر.
سليمان:دلوع امه.....شاب صايع مهمته الدوران في شوارع ويدرس هندسه كيميائيه بجامعة****مملوح و حلو عمره 22سنه.
عايله سالم💘
سالم(بو عمر):رجل اعمال كبير ورجل غني....صديق صالح من هما صغار.
ام عمر(فوزيه):علي نياتها وطيبه لاقصي حد يعني مثل ما ايقولو تنحط ع جرح يبره.
عمر:اكبر عيال سالم عمره 31سنه زوجته توفت قبل 3 سنين وما عنده الا بنت علا عمرها 6سنين وعايشها عند جدتها فوزيه.
نورا:الاخت الكبير 29سنه متزوجه من ولد عمتها عندها بنت هلا عمرها 5 سنين و هند 3 وهي حامل.
عبد العزيز:الولد التاني من عيال سالم خريج جامعه دنفربكلورادوا ....افكاره شوى متحرره خصوصا بسب دراسته بالخارج.....مسيطر و عنيد عمره 27 سنه.
منيره:صديقة سارا و تقري معها بالجامعه.
رهف:اخر عنقود متخرجه من تالت تانوي و محتارشني تخش في جامعه.
يتبع........
تعليقتكم تهمني ❤
في حلقه الاول في حماس هلبه💜
(الخوف من الحب)
للكاتبه:Aloo 🔪Es