9

2K 51 4
                                    

Procházela jsem se dnes s mojí kamarádkou Luckou po parku, řekla jsem jí o Dominikovi. I když jsem o něm věděla jen málo, vždycky když přišlo na téma jeho život přešel na jiné téma.

"Kristýno?!" Vykřikla moje jméno z ničeho nic moje kamarádka.

"Co je ?" zeptala jsem se jí, z jejího výrazu šlo vyčíst jen to že jí něco hodně zaskočilo.

"TAM JSOU KLUCI Z MILION PLUS!" Začala na mě mírně vykřikovat, asi se bála aby to neslyšeli.

"Kdo ?" Zeptala jsem se jí protože mě vážně v tuhle chvíli nedocházelo kdo by to mohl být.

"Vždyť víš, posloucháme je pořád u mě v autě" Vykřikla na mě s výrazem že jsem úplně blbá že nevím o kom prvně mluvila.

Samozřejmě že mi to následovně došlo, ale pořád jsem na ní koukala jak na blázna. Protože i když jsem jejich písničky měla ráda určitě jsem za nimi neměla potřebu hned teď běžet, ale samozřejmě mi bylo jasné že budu muset. Lucky výraz byl jasný, chtěla s nimi fotku.

Ani jsem nestihla nic říct a už mě za ruku táhla k nim.

"Ahoj,mohla bych porosit jestli by jste se se mnou vyfotili?" zvolala na ně hned co k nim došla, díky bohu mě v půlce cesty pustila a já mohla zůstat opodál.

"Určitě" řekl s úsměvem Yzomandias ? Nevím jestli to říkám správně. Nikdy jsem si je nezapamatovala všechny.

Lucka mi strčila svůj odemknutí telefon do ruky,stoupla si mezi ně a usmála se snad jak nevíc mohla. Asi třikrát jsem je cvakla a vracela jsem Lucce telefon.

"Ty nechceš fotku kotě ?" zeptal se mě z ničeho nic Nik Tendo, co mám jako říct ? Když řeknu že ne tak to bude vypadat blbě ale na druhou stranu fotku s nimi vážně nepotřebuji.

"Asi ani ne" řekla jsem stydlivě, jen se na mě usmál. Takže jsem je doufám neurazila.

Texting with Nik TendoWhere stories live. Discover now