•°•1•°•

145 13 170
                                    

Hepinize merhaba canlarım!

Öncelikle belirtmek isterim ki bu bir kurgu değil. Bu bir kitap kapağı atölyesi.

Ve bu kitabın 2. bölümü en az bir kapak isteği almam ile gelecek.

Benden kitap kapağı isteyenler bu kapakları kullanırsa mutlu olurum.

Ayrıca bu kapakları kullanacaklar hikayelerinin açıklamalarında kapakları benim yaptığımı belirtmek şartıyla bu kapakları kullanabilirler.

Ve şimdi de kapak yapabilmem için bana söylemeniz gereken bazı şeylere geçelim.

1- Kitabınızın ana shipi nedir? (Ship yoksa da ship olmadığını belirtin.)

2- Kitap kapağında ne bulunmasını istiyorsunuz? (Ana ship üyelerinden hangisi ya da ne tür bir fotoğraf)

3- Kitabınızın adı ne?

4- Kitap kapağında kullanıcı adınızın bulunmasını istiyor musunuz?

5- Kitap kapağında bulunan fotoğraf soft mu yoksa dark mı olmalı?

6- Kitabın ana konusu ne ve kitabın açıklaması ne? (Açıklamayı kapakta bulundurmak istemeyenler bu soruyu geçebilir fakat konuyu söylemelisiniz ki kapağın havası konuya uygun olsun.)

7- Kitabın adının, isteğe göre kullanıcı adınızın ve açıklamanın yazı renklerini ben mi seçmeliyim yoksa özellikle koyu ya da açık ton isteğiniz var mı?

Sanırım bu soruların cevapları bana yetiyor.

Yeniden söylüyorum: En az bir kapak isteği almadığım sürece 2. bölüm gelmeyecek.

Şimdilik görüşürüz ballarım 💛!

Beni destekleyenlerinize bol sulu öpücüklerimi gönderiyorum 💗💋!

Blinkould's WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin