Telefonuna gelen fotoğrafı görünce sinirlenmişti. Sinirli bir şekilde Hera kulübesine gitti, Markie dışında kimse yoktu.
Kapıyı bile çalmadan içeri girdi sinirle. 'Markie Lucas. Bu ne acaba?!" diyerek fotoğrafı ona gösterdi. Markie de sinirliydi. "Asıl bu ne!?" diyerek başka bir fotoğraf gösterdi Markie. Fotoğrafa baktığında Colin ve Adela öpüşüyrodu. Adela afallamıştı, çünkü onu öpnenişti hiç. "Be-ben onu hiç öpmedim!" dedi Adela. "Bende şizofrenim zaten, olmayan şeyleri görüyorum de mi!" dedi sinirli bir şekilde Markie. "Sana onu öpmedim diyorum! Hem, birkaç yıl öncesinden bahsediyoruz! Seninki kim bilir ne zaman?!" dedi Adela. "Kendini haklı çıkarmaya çalışma! Onu ölmüşsün işte!" dedi ve parmağını tehditkar bir şekilde kaldırdı. "Bana değil de saçma bir fotoğrafa mı inanıyorsun? O takıntılı piç her şeyi yapar bana karşı!" diye sitem etti Adela ve devam etti "Sen ne zaman öptün o kızı peki? Geçen ay mı? Yoksa hafta mı? Gün de olabilir!"
Markie sinirle elini saçlarına götürdü. "Şu an konumuz ne zaman bir kızı öptüğüm mü?!" dedi. "Evet. Konumuz tam olarak bu!" dedi sinirle ona bakmaya devam ediyordu. "Sırf bunu kendini haklı çıkarmak için yapıyorsun, biliyorsun değil mi? Sırf ben haksız olayım, senden özür dinleyeyim diye! Ama ben buna kanmam anladın mı?" dedi Markie ve sinirle güldü. "Senden, senden nefret ediyorum!" diyerek odadan çıktı Adela. Ağlayarak kulübesine gitti.
🌟🌟🌟
Colicm, iyi ki varsın aşkm♥️ çok şerefsizsin, insanları birbirine katıyorsun ama seviyorum seni bee♥️♥️
Bu arada, saçma ve iğrenç oldu kb