Vedalar acıtıyor olsa da bazı zamanlarda gitmek gerekiyor.
Hayat yalnız olmaksa sen yoksan yaşamaya ne gerek var ki?
Sakın ağlamaya kalkışma, hayat göz yaşlarını çok sever bir kere ağladığında peşini bırakmaz.
Her zaman üzülme deyip durdular. Fakat ona dönüp neden üzdün diye bir kere bile sormadılar.
İnsan sadece yarası yarasına denk gelen kişiyi seviyor.
Büyük doğumlar her zaman büyük üzüntüler yaşadıktan sonra gerçekleşmektedir.
Gözyaşlarımın selası yok ki kimi öldürdüğümü bilemezsiniz.
Ayrılıklar içi acıtsa bile bazı zamanlarda ayrı olmak en iyi çözümdür.
Şu anda uğruna ağlamış olduğunuz kişi başkasıyla beraber gülmekte.
Ne olur artık geri dönme! Hayallerim arasında bile bundan sonra sana yer yok.
Acılarımızla, üzüntülerimizle gözyaşlarımız her daim dökülecek.
Bıraktığın zaman sana acı verebilecek şeyleri sahiplenmeyi bırak.
Hiç üzgün olmamak istiyorsan en güzeli sevmemeyi bileceksin.
Gözlerinde hayat buluyorum sadece kalbim daima seninle olmak istiyor.
İnsanları tanıdığın zaman yalnızlığı daha çok seversin. Bu duruma üzülsen bile gerçek durum budur.
Cümleyi doğru dürüst kuramayacak kadar yorgunum. Her şey sen gittikten sonra.
Yalan dünyanın içinde bir doğru bulabilmek için çabalama.
Ben her gece senin fısıltılarını duyuyorum. Sen benim haykırdıklarımı bir kere bile duymadın.
Sözlerim daima üzgün, umutlarımsa üzgün sen yanımda olmadığın zaman hep böyleydi.
Sahip olduklarım vardı ama her zaman başkasınınmış gibi hissederdim. Gerçekten de öyleymiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLER
PoetryARKADAŞLAR BU hesabı bir daha kullanmiyicam zar zor giriyorum buraya zaten @_izmir_iniz_ benim hesabım lütfen takip edebilirmisiniz