1

98 7 11
                                    

Taehyung:Mal

Jungkook:Ayrıldığımızdan beri bana her akşam mal diye mesaj atmaktan bıkmadın mı?Çocuk gibisin.

Taehyung:Asıl çocuk gibi olan sensin okulda herkesin dilindesin duymadın mı?Herkes senin ne kadar aciz olduğunu gördü.

Jungkook:Benim hakkımda olanların seni bu kadar ilgilendirdiğini bilmiyordum.Demekki Taehyung sen hala suçunu kabullenemeyen bir alçaksın.

Taehyung: Suçum senden sebepsiz yere ayrılmam heralde,ha ha ha ne komik!

Jungkook:Benim de seninle daha fazla bu ilişkiyi devam ettirmeye merakım yoktu zaten, ne yapıyorsan yap ilgilenmiyorum .

Taehyung: Gerçekten bebek gibi davranıyorsun sana bu dediklerim için ağladığına yemin edebilirim fakat kanıtlayamam.

Jungkook:Kendinden bu kadar emin konuşma. Kendini ne sandığın hakkında hiç bir fikrim yok.Dünyanın en havalı insanı falan mı!

Taehyung:Ne sandığım seni ilgilendirmez seni bu şekilde rahatsız etmeye devam edeceğim.Üzülünce hoşuma gidiyorsun.

Jungkook:Sen insanlıktan çıkmışsın.Buna hakkın yok.

Taehyung:Sana olup olmadığını sorduğumu hatırlamıyorum şimdi yat,uyu çünkü yarına seni daha çok yoracağım.

Jungkook:Eğer sana bir şey diyeceksem de saygımdan susuyorum çünkü konuşulmayı bile haketmeyen birisin.

Taehyung:Daha önce okulda dedikodularını yaydığımda böyle demiyordun.Bu daha başlangıç Jeon.

Jungkook:Biz ne olursa olsun ayrıldık bunu kafana sok artık!Daha ne istiyorsun benden? Senin yüzünden rezil olmadığım kişi kalmadı. Düş peşimden!

Taehyung:Amacım da bu ya seni sinirlendirmek.Ve artı olarak ayrılmamıza ne kadar üzüldüğünü ne kadar ağladığını tahmin bile edemem.

Jungkook:Ben sen değilim Taehyung.Şimdi işine git!

Taehyung:Ünlem koyduğunda korkutucu olmuyorsun.Gerçekten malsın.

Jungkook:Sana işine bak dedim.

Taehyung:Senin sözlerini umursamıyorum.Hadi bb..

My Ex Lover Where stories live. Discover now