Dzień 26

52 8 7
                                    

Dzień 26: Najlepszy partner w zbrodni

Kochany przez wielu Tomura(czy Tenko jak kto woli)!!!!!!!!!!!!!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kochany przez wielu Tomura(czy Tenko jak kto woli)!!!!!!!!!!!!!!!

Dlaczego? Taki prosty przykład, w formie mimi one shota XDD

-Ne... Tomura? - młoda kobieta spojrzała na swojego przyjaciela, zignorujmy fakt że tylko ona tak uważa.

- Cego chcesz kobieto? - Tomura uniósł wzrok znad swojego telefony, oczywiście zdenerwowany bo (twoje imię) przerwała mu grę.

- Mam ochotę na (ulubiony słodycz)... - zmieniła pozę oczywiście dalej leżąc na starej kanapie.

- Do idź sobie kup, czy jest w tym coś trudnego? - złoczyńca chciał wrócić do swojej gry jednak nie zdążył tego zrobić ponieważ (twoje imię) kontynuowała rozmowę.

- Kasa mi się skończyła... A ty masz coś? - Shigaraki tylko spojrzał krzywo na dziewczynę, na początku miesiąca dostała wypłatę i już się skończyła jej kasa, a dopiero jest osiemnasty.

- Mam ale nie dam.

- Eh! Jesteś okrutny Tomura-kun! - kobieta się nie zdziwiła przecież był on złoczyńcą.

- Wiem...

- Jeśli mi kupisz (ulubiony słodycz) zrobię co zechcesz - stare dobre przekupstwo zawsze działa.

- Ok - Tomura wstał z krzesła włożył telefon do kieszeni i pokierował się w stronę drzwi a za nim szła uradowana dziewczyna.

(w sklepie)

- Idź po to - stanął w jednym z przedziałów w sklepie, a kobieta pognała w stronę działu z słodyczami. Po chwili wróciła z swoją zdobyczą w postaci (ulubiony słodycz).

- Jestem! Jestem! - zatrzymała się przed Tomurą i starała uspokoić swój oddech po krótkim biegu.

- Nie krzycz tak - zirytowany mężczyzna zabrał słodycz z rąk (twoje imię) i włożył go do kieszeni.

- Co ty robisz? - podążyła za swoim przyjacielem w stronę wyjścia.

- Kradnę kurwa, a co? - cicho powiedział do kobiety.

- Szkoda Ci na mnie pieniędzy czy jak? - mogła się spodziewać, że tak to się skończy.

- Czyli nie jesteś aż tak głupia - Tomura uśmiechnął się swoim firmowym uśmiechem do swojej partnerki w zbrodni.

Chyba zrozumiecie o co chodzi? Jeśli nie to morał jest taki, że Tomura ma jaja by coś ukraść i jest w tym pewnie dobry.

Do zobaczenia jutro 💙💙💙💙

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝘿𝙖𝙮 𝘾𝙝𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣𝙜𝙚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz