Nama aku Amir. Seperti biasa, aku merupakan pelajar di sekolah berasrama penuh. Aku merupakan pelajar tingkatan tiga pada tahun ini dan suka menjalani latihan sukan di sekolah ku. Aku memiliki satu kelebihan yang ramai orang tidak miliki. Iaitu aku memiliki nafsu yang kuat didalam diriku.(OK CERITA YANG AKU NAK CERITAKAN NI ADALAH MENGENAI DIRIKU YANG DAHULU)
Aku gemar menonton pornografi dari dulu lagi semenjak aku berumur 11 tahun. Aku mula menggemari bidang porno sejak aku terbuka laman tersebut di dalam YouTube. Pada awalnya aku takdelah cepat terangsang sedang kan aku geli bila tengok diorang buat benda tu. Aku mula-mula rasa geli and then lama-lama baru aku biasa kan diri dengan benda tersebut.
Aku semakin lama,mula mencari lebih banyak adegan porno di YouTube dan menontonnya secara bersendirian. Aku awal2 takdelah nak try melancap tapi bila tengok diorang aku pun mula start buat adegan melancap di dalam bilik air. Aku bukannya reti sangat buat benda ni and aku tak tau pun yang air mani tu boleh keluar. Aku pun cuba dengan sehabis baik and akhir nya keluar air nikmatku buat pertama kalinya. Air mani yang keluar memang banyak bila first time korang buat. Aku pun semakin lama semakin ketagih untuk buat benda tersebut.
Boleh dikatakan yang setiap malam aku menonton porno dan nelepaskan berdas-das air maniku. Aku pun semakin lama semakin khusuk dalam mengorek maklumat tentang"WEBSITE PORN"di dalam YouTube. Aku mula belajar lebih mendalam tentang porno untuk mengetahui lebih banyak maklumat tentang pornografi. Aku merasa diri aku semakin ketagih dengan porno dan sukar untuk menjauhkan diri dari ketagihan tersebut. Aku berasa bahawa jika satu hari tidak menonton porn diriku ini tidak tenang. Jadi aku pun dengan tidak hairannya terus menonton porno dan melepaskan nafsu ku yang bergelora ini.
Masa pun berlalu dengan pantas sekali, aku yang telah memasuki darjah 6 sudah mula fokus untuk peperiksaan UPSR. Aku mula mengawal diriku daripada menononton video atau adegan sex kerana aku perlu fokus untuk study. Aku berasa diriku sukar untuk melepaskan kenyataan yang dialami. Tapi aku yakin yang diriku ini boleh berubah. Aku pun dapat mengawal diri dari melakukan perkara tersebut dan hanya melakukannya sekali dalam seminggu untuk melepaskan nafsu yang lama ditahan. Aku time sekolah rendah dulu takdelah bernafsu kuda dekat cikgu-cikgu aku dulu. Aku just tengok video and then melepaskan nafsu di dalam tandas.
Setelah sekian lama, aku ada terbaca keratan akhbar yang mengatakan bahawa kerajaan sudah membuang semua adegan atau video porno di YouTube. Aku pun mula type channel yang aku biasa tengok and then memang dah takde semua video2 tu. Apa yang ada just benda mengarut yang aku pun tak tau lah nak cakap apa. Aku pun berasa separuh bersyukur and separuh tak puas hati. Aku bersyukur yang aku dapat fokus dalam pembelajaranku dan aku tak puas hati sebab macam mana aku nak puaskan nafsuku yang semakin memuncak. Aku pun terus jelah berbuat seperti murid biasa di sekolah Dan fokus belajar.
Apabila berada di rumah, aku mula memasang idea untuk mencari laman Web yang mengandungi filem porno. Aku mencari takdelah lama sangat and then aku jumpa satu website yang bertajuk "PORNHUB". Aku pun tekan website tersebut and then aku pun terperanjat. Aku tidak menyangka bahawa didalam website tersebut terdapat banyak sekali filem porno berbanding dalam YouTube. Aku pun berasa bangga kerana menjumpai website untuk melepaskan nafsu ku yang sedang berahi. Aku pun kerap sekali menonton video tersebut and melakukan onani di dalam tandas.
Apabila menjelang minggu peperiksaan, aku cuba untuk melupakan segala benda tentang porno supaya otak aku tidak terganggu. Aku pun menjawab kesemua kertas exam dengan baik sehingga hari terakhir peperiksaan. Setelah selesai semua peperiksaan, aku pun hanya menanti keputusan yang bakal keluar dalam beberapa bulan lagi. Ibu bapaku berharap agar aku mendapat keputusan yang baik untuk memasuki sekolah berasrama penuh. Aku pun berdoa agar keputusan yang aku peroleh nanti dapat membanggakan ibubapaku.
Setelah beberapa bulan menunggu, akhirnya saat yang dinantikan bakal tiba dan aku berasa gementar untuk mengetahui keputusan aku. Setelah namaku di panggil aku pergi untuk mendapatkan keputusanku dan akhirnya aku mendapat 5A 1B. Aku berasa sangat bersyukur dan gembira akan keputusanku. Ibu bapa ku turut gembira dan ini merupakan peluang besar untuk aku masuk ke sekolah berasrama penuh.
"OK GUYS, CUKUPLAH AKU CERITAKAN PASAL KISAH LAMA AKU SEBELUM AKU MASUK KE SEKOLAH BERASRAMA PENUH. AND SEKARANG AKU NAK SAMBUNG UNTUK BAB DI ASRAMA PULAK😙."
YOU ARE READING
CIKGU PUJAAN HATI KU
FantasyAku berasa kesian pada seorang guruku di sekolah kerana walaupun sudah berkahwin dan berumur 30-an tetapi tidak di kurniakan cahaya mata lagi.