1. nap

16 1 2
                                    

Most este van. Eldöntöttem, hogy mindent leírok. A frissen megkezdett matekfüzetemből kitéptem az eddig teleírt lapokat, hogy egy teljesen friss füzetben vezethessem ezt a naplót.
Minden úgy történt ma reggel ahogy lenni szokott. Felkeltem, ittam egy kávét, beágyaztam és átöltöztem. Elmentem fogat mosni majd bepakoltam a mai füzeteimet és tankkönyveimet a táskámba. Fontos megemlítenem, hogy az általános sulis dolgokon kívül mit raktam még aznap a táskámba: az aznapi élelmemet, két darab szalámis zsemlét, egy kisebb csokit és a fémkulacsomba raktam vizet. Ezen felül a táskámba beraktam a svájci bicskámat, nem volt rá különösebb indokom, azzal szoktam tisztítani a körmömet mert nagyon tud zavarni ha koszos, beraktam a kedvenc könyvemet, LoveCraft egyik novellás gyüjteményét, a kézfertőtlenítőmet, egy 8 darab fájdalom csilapítót, mivel az elmúlt pár napban meg voltam fázva és egy váltó pólót, hogyha megint lekésném a buszt és futok utána ne az izzadt pólómba legyek egész nap, továbbá egy fújos dezodort. Indulás elött még megnéztem a kedvenc youtube csatornám legújabb videóját. Ez a youtube csatorna primitív túlélési technikákat mutat be, nem használ semmilyen modern eszközt, még bicskát sem, és így él túl az erdőben. Megmutatja, hogy hogyan kell vízálló tetőt csinálni, állatcsapdát, primitíven fémet csinálni, a mai videó pedig a víztisztitóról szólt. A csóka konkrétan kavicsokból és sárból csinált egy víztisztítót. Utána elköszöntem anyumtól, nyomtam egy puszit a homlokára majd elindultam az iskolába. Az első óránk kémia volt, az osztály kedvenc tanárával Eszter nénivel. De valami történt. Nem is tudom mi. Csak az órán ültünk, a teremben, aztán pedig egy erdő kózepén találtuk magunkat. Mind a 24 osztálytársammal és a tanárnővel. Ültünk a padjainkban és nem értettük mi történik. Ültünk szótlanul és néztük a fákat, az erdőt és a felhőket a  fejünk felett. Én voltam az első aki felállt a székéből. Minden ami a teremben volt, jött velünk. A tábla, a csontváz a sarokból, a mikroszkóp, a szekrényben lévő bunzen égő és a hozzá tartozó üvegcsét, minden ami egy általános iskolás kémia és biológia teremben lehet. A cukor, a só, a szén, a kis bogár gyüjtemény, minden. Utána pánik tört ki. Tamás elszaladt az erdőbe, Anna a semmibe kezdett el kiabálni, sokan csak sírtak és nézték a földet, a tanárnő szótlanul forgolodót és próbálta felfogni, hogy mi történt. Kb délben érkezhettünk, és a pánik egészen estig tartott, mire mindenki lenyugodott lement a nap. Bár még nem fogtuk fel, hogy mi történt, elkezdtünk aggódni Tamásért, gondolkoztunk, hogy elindulunk érte, de nem tudtuk hova. Már a páran aludtak, a hold már az ég tetejéről figyelt minket mire Tamás vissza ért. Hihetetlen dolgokat állított, nem is hittünk neki, de ő nem tágított. Rendületlenül állította, hogy ő bizony mamutokat látott.

Vissza a természetbeWhere stories live. Discover now