The Kidnapping

34 2 0
                                    

                      1ο κεφάλαιο
Η 18 μόλις χρονών Έλενα  Κούπερ πέρασε τον τον μεγαλύτερο και χειρότερο της εφιάλτη. Δηλαδή την απήγαγαν, ήταν 15/5/2014  και ημέρα Πέμπτη ο αδερφός της ο Μπεν προσπαθεί να την σώσει γνωρίζοντας ποιος την απήγαγε… ο οποίος ήταν…ο πατέρας του Μπεν και της Έλενας.
                       2ο κεφάλαιο
Ο πατέρας τους έφυγε όταν ήταν μωρά γιατί δεν τα ήθελε αυτά τα παιδιά ήθελε να έχουν προβλήματα ή και να μην υπάρχουν για αυτό λοιπόν το έκανε.Ήξερε πώς θα την έψαχνε παντού ο Μπεν και έτσι θα γινόταν ποιο εύκολο για να τους πιάσει.Όμως δεν  γνώριζε πως η μητέρα τους η Χάρλεϊ δούλευε πλέον στο FBI.Είχε περάσει μόλις μία μέρα και το παιδί δεν είχε βρεθεί.
                       3ο κεφάλαιο
Η Χάρλεϊ έκανε έρευνες και ο Μπεν από το σπίτι του η γυναίκα και τα παιδιά του ήταν όλοι αστυνομικοί.Ολοι  βοηθούσαν στην έρευνα ,ο ποιο μικρός ήταν ο Τάιλερ  με ηλικία 30 ετων, ο  μεγαλύτερος ήταν ο Αλέξης με ηλικία 37 ετών και η γυναίκα του Μαίρη που ήταν 47 και δούλευε 27 χρόνια στο FBI. Η Έλενα είχε κλείσει 1 εβδομάδα που αγνοούνταν,η μητέρα της άρχιζε  να πιστεύει πως όλα τελείωσαν και πως ο  πρώην ψυχοπαθής άντρας νίκησε  της  μόλις είχε θυμηθεί πως…
                        4ο κεφάλαιο
Της είχε δώσει ένα τσιπάκι για να
ξέρει που βρίσκεται   βρέθηκαν σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο που είχαν διαλύσει  πριν 1 βδομάδα.
Αμέσως έτρεξαν εκεί και  τους είχαν βρει τον άντρα τον έκλεισαν ισόβια στην φυλακή μέσα σε ένα ατσάλινο κλουβί . Επειδή Χάρλεϊ θυμόταν τι της είχε κάνει παλιά με το ψυχοπαθή μυαλό του.
                         5ο κεφάλαιο
Ήταν η τελευταία μέρα που μένανε στην Καλιφόρνια σε δύο μέρες η οικογένεια Κούπερ θα πήγαινε στο Σαν Φρανσίσκο μακριά από εκεί.Οταν έφυγαν μια νέα αρχή και μακριά πλέον από ψυχοπαθής ανθρώπους.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The KidnappingWhere stories live. Discover now