Satır arası yorumlar yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
Dahyun ayakkabılarını düzeltmek için eğildiği yerden yavaşça kalktı. Az ileride buluşacakları kafe duruyordu.
Son kez telefonunun ekranından kendine bakarak saçlarını düzeltti, derin bir nefes alarak yürümeye başladı.Nedense içindeki garip heyecan attığı her adımda büyüyordu. Bu ilk buluşmaları değildi dolayısıyla bu kadar heyecanlanmasına anlam verememişti.
Kafasını iki yana sallayarak boşvermeye çalıştı. Bu düşüncelere dalmışken çoktan kafenin kapısına varmıştı. Terli ellerini üstüne silerek içeri girdi. Acaba Sana da onun kadar heyecanlanmış mıydı?
Sana'nın gelip gelmediğinden emin değildi. Kafeye kısa bir bakış atmıştı ki görüş alanına giren turuncu saçlar ile gülümsedi.
Yavaş adımlarla masaya doğru ilerledi. Sana onu görünce tıpkı Dahyun gibi gülümsemişti. Dahyun sandalyeyi çekip oturduğunda Sana ellerini masada birleştirdi.
"Fazla bekletmedim umarım."
Dahyun onu bekletmediğini biliyordu.
Ancak nasıl bir giriş yapacağını bilmediğinden klasik bir sözle giriş yapmayı tercih etmişti."Hayır, tam saatinde geldin aslında," diyerek tekrardan gülümsedi. Az sonra masalarına iki tane buzlu içecek gelmişti.
"Senin için böğürtlenli olanı sipariş ettim. Seversin umarım."
Dahyun, Sana'nın bu dediğini duymazdan gelerek içeceğinden bir yudum aldı ve asıl konuyu açtı.
"Evet, bana göstereceğin şey nedir?"
Sana ellerini birbirine sürterek derin bir nefes aldı. Ardından sandalyenin arkasına asmış olduğu çantasını çıkardı. Bunu o kadar yavaş yapıyordu ki Dahyun sinirlenmeye başlamıştı.
"Hadisene kızım."
Sana bunu duymazdan gelerek çantasının fermuarını açtı. Elini çantasının içine sokarak iki uzun kağıt parçası çıkarmıştı. Sana'nın yüzündeki gülümseme gittikçe büyüyordu. Kağıtlara hiç bakmadan karşısında ki sarışın kıza uzattı.
Pekala, Dahyun kesinlikle böyle bir şey beklemiyordu. Bunun için mi heyecanlanmıştı yani.
Dahyun iç çekerek kağıt parçalarını aldı. Düz çevirdikten sonra gördüğü şeyle gözleri büyümüş, nefesini tutmuştu.
Bunlar... konser biletleri? Melanie Martinez'in konseri için?
"Aman tanrım..."
"Benimle gelmek istersin diye düşündüm," dedi Sana açıklama yapma gereği duyarak.
"Sana inanmıyorum. Ne kadar bunlar?"
"Geri mi ödeyeceksin yoksa?" Sana dalga geçerek geniş sandalyesine yaslandı.
Dahyun biletleri masaya bıraktı. "Konser ne zaman?"
"Bu akşam."
"Ha?"
"Önceden almıştım yani."
Dahyun mahçupca elini ensesine attı.
Fakat aklına gelen şey kızarmasını sağlamıştı. Bu ilişkide uke o muydu yani? Bu nereden aklına gelmişti şimdi?Sana atıştırmalık bir şeyler sipariş etmek adına garsona seslendi. Bir süre sonra garson elinde not defteriyle gelmişti.
"Buyrun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝cry baby | saida ✓❞
Fanfictionminatozaki sana, melanie martinez için açığı fan sayfasında bir anti ile karşılaşır. başlangıç: 14 Mayıs 2020 bitiş: - 19 Haziran 2020 melanie martinez #2 saida #2