Elmentél Harry Styles-nak egy koncertjére, de nem azért mert fanja vagy és egy csettintésre lekapnád neki a bugyidat, hanem mert nagyon szereted a zenéit. Ott álltál első sorban és mivel nem jött el veled senki, így kénytelen voltál egyedül. A telefonodat nyomkodtad, mikor egyszerre kezdett el mindenki tapsolni és sikítozni, te meg majdnem eldobtad a telefonod. A készüléket vissza csúsztattad a táskádba, mert gondoltad azért ez miatt nem fogyasztasz tárhelyet.
Éppen a Girl Crush-t énekelte, mikor találkozott a tekintetetek. Be kellett vallanod magadnak, hogy nagyon dögös. Vége lett a számnak és elkezdett játszani a közönséggel. Olyanok voltak, hogy tegyék fel a kezüket azok akik szemüvegesek, barna hajúak stb.
Harry:Oké, akkor......tegyék fel a kezüket azok akik szinglik.
Szinte majdnem mindenki aki ott volt fel tette, még szerinted az is akinek volt párja. Mindegy. Te is feltetted, hisz neked sincs senkid.
Harry:Te ott! *rád mutat* Te nem vagy szingli, te az enyém vagy, várlak majd a backstage-ben. *kacsint*
Mikor vennék egy But Daddy I love him-es pólót, de biztos angol tanár furán nézne. Mondjuk egy Toxic People-nél nem nézne furán, megmondom AZ TE VAGY TE EMBERTELEN (tpwk).
Harry:*hozzám ér*
Én:
ESTÁS LEYENDO
Minden Ami Harry Styles Imagines
FanficHa Haroldon tervezed ki élni a fantáziád akkor üdvözöllek, jó helyen jársz.--->